czwartek, 12 listopada 2015

filmoteka #2

Cześć!
Korzystając z tego, że ostatnio oglądałam fajne filmy chciałabym Wam je pokazać. Jak na razie przez szkołę nic ciekawego się u mnie nie dzieje, więc nie będę Wam zanudzać jak to jest rano zimno, gdy stoję na przystanku. ^^ Zapraszam do lektury. :P


"Zła kobieta" / "Bad Teacher"

Elizabeth Halsey (Cameron Diaz) jest nauczycielką, której nie zależy. Jest wulgarna, bezwzględna i zupełnie nieodpowiednia na to stanowisko. Pije, pali i marzy tylko o tym, żeby jak najszybciej rzucić tę robotę. Porzucona przez narzeczonego, rozpoczyna intrygę, której celem jest uwiedzenia przystojnego i bogatego Scotta (Justin Timberlake). O jego względy musi jednak walczyć z energiczną Amy (Lucy Punch) jednocześnie odrzucając uporczywe zaloty nauczyciela wychowania fizycznego (Jason Segel). Knowania Elizabeth i ich nieoczekiwane konsekwencje zszokują jej uczniów, współpracowników, a co więcej nawet ją samą.~źródło



 "Rozumiemy się bez słów"
 Państwo Belier to urocza rodzina. Dobrzy sąsiedzi, kochający rodzice. Może czasem zbyt impulsywni, nadmiernie namiętni. I jeszcze jedno: są niesłyszący. Tylko ich córka, nastoletnia Paula urodziła się bez tej niepełnosprawności. Stała się więc ich naturalnym łącznikiem ze światem dźwięków, niezastąpionym przewodnikiem i pomocnikiem w codziennym życiu. Osiągnęła jednak już wiek, gdy dzieci zaczynają wyfruwać z gniazd, szukać swojego miejsca, miłości. Idąc za głosem serca, Paula zapisuje się do szkolnego chóru, w którym śpiewa już "ten" chłopak. Nauczyciel muzyki odkrywa w niej wielki talent wokalny i proponuje szkołę muzyczną w Paryżu. Jak powiedzieć o tym rodzicom? Jak opisać im radość, którą daje muzyka? Jak zostawić zwariowane życie rodzinne i ruszyć w nieznane?~źródło

 Oglądaliście któryś z tych filmów ?

13 komentarzy:

  1. Mam w planach obejrzenie "Rozumiemy się bez słów" :) Ostatnio nie oglądałam żadnych filmów, ale jutro razem z chłopakiem planuję zrobić sobie noc filmową, także pewnie nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam ale na mojej liście jest "Rozumiemy się bez słów". Mam zamiar nadrobić ogladanie filmów na weekendzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam żadnego z tych dwóch, ale zainteresowałaś mnie nimi :) Na pewno w przyszłości po nie sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ani jednego ani drugiego nie oglądałam, ale zapowiadają się super <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam pierwszy, ale jakoś nie byłam nim zachwycona, a drugim mnie zainteresowałaś, więc na pewno obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam 1 i po prostu uwielbiam :D a o 2 słyszałam i chciałam się za niego zabrać, ale jakoś tak zabrakło czasu ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oglądałam, ale ostatnio szukałam dobrego filmu, także chętnie skorzystam z tych podpowiedzi :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie oglądałam żadnego filmu, ale słyszałam same dobre opinie o nich :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. rozumiemy sie bez słów , nawet mi sie spodobało
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbian filmy z Cameron Diaz :) zla kobueta był fajny :) zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam jeszcze żadnego z tych filmów ale dzisiaj na pewno to nadrobię :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam żadnego z nich;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat nie oglądałam żadnego z tych filmów, ostatnio wolę przeczytać książkę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.