wtorek, 10 listopada 2015

free time

Cześć!
Nawet nie wiecie jak bardzo cieszy mnie jutrzejsze wolne. :D Mam zamiar wybrać się na jakieś zdjęcia, choć liście już całkiem opadły i nie wiem co z tego wyjdzie. Dzisiaj w szkole obchodziliśmy Narodowe Święto Niepodległości, całość organizowała moja klasa i wyszło nawet całkiem nieźle. Zrobiliśmy też gazetkę i każdy nauczyciel stwierdził, że wyszła świetnie. Musiała, bo teraz bolą mnie palce od wbijania szpilek.

Po powrocie do domu zrobiłam sobie herbatę i pieczone jabłko z cynamonem. Uwielbiam na jesienne dni taki całkiem zdrowy deser. :P Cynamon zawsze kojarzy mi się z jesienią i świętami. Kupiłam sobie jeszcze dzisiaj gazetkę i wzięłam się za lekturę. Jak wiem, że nie muszę na jutro nic zrobić to aż żyć się chce.
Co tam u Was?


15 komentarzy:

  1. Każdy potrzebuje chwili odpoczynku:)
    Miłego odpoczynku!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. taki wolny dzień się bardzo przyda :D ja tez dziś odpoczywam a jutro nauka ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się bardzo cieszę, że jutro jest wolne, środy mam takie średnie, więc jak najbardziej na plus :D Właśnie szkoda, że liście już całkowicie opadły, bo nie ma już tak dużego efektu, no ale tak kolej rzeczy. Miłego wieczoru :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro wolne też się cieszę :P
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam nadzieję, że będzie pogoda ponieważ mam zaplanowane foty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Planuję bardzo produktywnie wykorzystać jutrzejsze wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj też mam zamiar wybrać się na zdjęcia ^^ Może jeszcze uchwycę piękna jesień (której nie lubie) :D
    Obserwuje gdyż podoba mi się Twój blog :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego odpoczynku kochana <3
    Czy mogłybyście poklikać w linki w nowym poście?
    Staramy się o pierwszą współprace i to nam bardzo pomoże :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda godzina odpoczynku to zbawienie! :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj dawno nie miałam takiego dnia, w którym nic nie musiałam robić :P :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj miałam dzień w którym mogłam się lenić! Mogłam..
    ale postanowiłam pojechać na konie :D
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam bzika jeżeli chodzi o jabłka z cynamonem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kubeczek :)
    Ja niestety nie miałam dzisiaj dnia wolnego, ale i tak był to bardzo dobry dzień :) Teraz stresuję się piątkową demonstracją kodu, ale też i wyczekuję chwili, kiedy w końcu będzie już po :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha, chyba każdy potrzebuje od czasu do czasu poleniuchować i zrelaksować się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jabłko z cynamonem jest najlepsze! ;))
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.