niedziela, 29 listopada 2015

impreza niespodzianka

Cześć!
Co to był za tydzień. Jestem umęczona ale jednocześnie szczęśliwa. Nareszcie nadeszły ostatnie dni listopada, czyli moja klasa nareszcie nie musi nic organizować. Szykowaliśmy na zakończenie miesiąca turniej piłki ręcznej, który się udał i przebiegł bezproblemowo. Na ten sam dzień czyli na piątek miałam też inne ważne wydarzenie, a mianowicie razem ze znajomymi zorganizowaliśmy imprezę niespodziankę na 18-naste urodziny naszej dobrej koleżanki. :D Bałam się, że coś pójdzie nie tak, że impreza mi się nie spodoba, solenizantka będzie wkurzona, że takie coś zrobiliśmy. Jednak moje obawy jak zwykle były przesadzone, bo bawiłam się świetnie, a Oliwia popłakała się ze szczęścia! Jej uśmiech na twarzy to było najlepsze podziękowanie.

Wczoraj prawie wszyscy świętowali Andrzejki, ja również. Tym razem zrobiliśmy sobie spotkanie rodzinne, na którym było moje rodzeństwo i kuzyni. Włączyliśmy sobie stare filmiki z dzieciństwa na kasetach i naprawdę miło się wraca do takich chwil, fajne byłoby znowu być dzieckiem. :P Laliśmy nawet wosk, wyszła mi jakaś ryba, nie mam pojęcia co to znaczy. ^^

 z solenizantką :*
 
Jestem tak strasznie nie wyspana, a przede mną jeszcze kilka rzeczy do zrobienia. Mimo wszystko weekend spędziłam bardzo fajnie, a jak u Was? Byliście gdzieś na Andrzejkach? :)

13 komentarzy:

  1. Swoje Andrzejki spędzałam w łóżku, pod kołderką z chusteczkami i lekami przy boku :) Ale fajnie, że twój wieczór Andrzejkowy był przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż się wzruszyłam, to musiała być wspaniała niespodzianka :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna solenizantka, wszystkiego dobrego dla niej :)
    Ja od czasów podstawówki nie bawię się w Andrzejki... Chyba jestem na to za stara i za mało rozrywkowa :D Chociaż w sumie gdzieś bym poszła się pobawić, może w następnym roku... ;)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Imprezy niespodziankowe to zawsze świetna sprawa i jeszcze nigdy nie spotkałam się, żeby komuś taka akcja się nie spodobała :D
    I mmm uwielbiam wracać do starych nagrań i zdjęć z dzieciństwa! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam wracać do wspomnień z dzieciństwa, ale zdecydowanie w formie zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. zostaniesz rybakiem! :D żartuję. taka impreza musiała być cudna. <3 wieki nie lałam wosku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło jest tak powspominać wcześniejsze lata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło jest tak powspominać wcześniejsze lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spotkania ze znajomymi i przyjaciółmi to fajna sprawa, można się odprężyć i dobrze zabawić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja byłam tydzień u przyjaciółki w Holandii, więc tam spędziłam Andrzejki i było bardzo miło :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne są takie niespodzianki ^^
    Ja andrzejki spędziłam na dyskotece :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetna sprawa z takim przyjęciem niespodzianką ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.