niedziela, 1 listopada 2015

interesting weekend

Cześć!
Już niedziela, nawet nie wiem kiedy minęła mi sobota i piątek! Cały tydzień przeżyłam jak w jakimś transie tylko nauka, nauka i nauka. Nic ciekawego. Na początku weekendu razem z koleżanką zrobiłyśmy sobie babski wieczór przy winku. Strasznie mnie to odprężyło po męczącym tygodniu. Włączyłyśmy sobie horror, który nie był jakoś straszny, ale ja oczywiście panikowałam. Wspominałam, że horrory nie należą do mojego ulubionego gatunku? :D

Wczoraj natomiast poszłyśmy na zdjęcia. Jak zwykle nie obyło się bez kompromitujących zdjęć, które lepiej zachować dla siebie. ^^ Chwila u mnie na ogarnięcie się i pojechałyśmy na rowery, oczywiście teraz robi się ciemno bardzo wcześnie przez co wracałyśmy w strasznych ciemnościach. Dobrze, że mamy lampki w rowerach. Po powrocie zostałyśmy trochę pomarznąć na dworze i wróciłam do domu. Co chwilę mijałyśmy dzieci przebrana za jakieś czarownice czy duchy. Pamiętam jak byłam mała to też tak chodziłam. To była frajda!


Muszę sobie zrobić herbatę i szykuję się na cmentarz. Dobrze, że dzisiaj jest ciepło, to chociaż nie zmarznę.
Jak Wam minął weekend? :)

18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie za szybko minął ten weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, zdjecia z przyjaciółką najlepszego :D
    ja czekam az trochę się sciemni, wtedy pójde na cmentarz/K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się jeszcze wybiorę jak się ściemni. 😀

      Usuń
  3. Wczoraj byłam na jesiennej sesji z moją kuzynką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, dobrze czasem zobaczyć jakiś horror :D A kompromitujące zdjęcia to chyba normalka, zawsze zrobi się jakąś głupią minę, a później można się z tego śmiać godzinami :D Pozdrowionka ślę! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia z różnymi, śmiesznymi minami to podstawa. Ja szczerze mówiąc nikogo u mnie nie widziałam przebranego, pewnie dlatego,że mieszkam w małej mieścinie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, też bym poszła na rowet. Piękne to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie lubię horrorów i nigdy nawet bym sama sobie nie włączyła :) A weekend naprawdę błyskawicznie minął, chyba jak zawsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ja też nie lubię horrorów. Nie lubię się bać, w ogóle nie czerpię przyjemności z oglądania filmów tego gatunku.
    Ładne zdjęcie :)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci w tych krótszych włosach! Ach *.* Pogoda faktycznie dzisiaj rozpieszcza :) Aktywny tydzień trzeba zwieńczyć małym relaksem :) Nie ma nic lepszego niż małe spotkanie ze znajomymi :) Też nie przepadam za horrorami... Wolę romanse :P mi weekend minął imprezowo :) Półmetek zaliczony!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to horrorów nie oglądam od kilku lat, bo potem się boję sama w domu na noc zostac :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie minął szybko odwiedziłam strony rodzinne spotkałam się z ziomkami i było super Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak jesiennie! Tak to jest na sesjach zdjęciowych, masa zdjęć, lecz nie do opublikowania XD
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia, ślicznie wyglądasz na tle tych liści!
    Zapraszam do siebie na kawę!<3

    Siemka. Cześć.
    Kawowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz! Piękne tło :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.