poniedziałek, 2 listopada 2015

padździernikowy mix


Cześć!
Moja leniwa strona dzisiaj się uaktywniła, dlatego nie poszłam do szkoły. Raczej nic ważnego mnie nie ominęło, więc jeden dzień odpoczynku dobrze mi zrobi. Posprzątałam w domu, popilnowałam siostrzeńca i nagle wybiła godzina 15. Szkoda, że wolny dzień tak szybko mi minął. Mógłby trwać wiecznie. ^^ Dobrze, że jutro mam na 10 i będę mogła znowu sobie pospać. Takiej to dobrze. :P 
Jak tam Wasz poniedziałek ?

Przygotowałam mix zdjęć z poprzedniego miesiąca, jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na mojego snapa! ----> w pasku bocznym wszystko jest podane.

leśna wycieczka # wrzosowisko leśne # jesienny zachód # moja halloweenowa dynia

 uwielbiam widok liści na ścieżce # tak wcześnie muszę wstawać :( # babski wieczór # grzybobranie

nauka # moja księżniczka # znowu nauka # wycieczka rowerowa

22 komentarze:

  1. Uwielbiam takie podsumowania.:d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś miałam wolne, także poniedziałek wspaniały! ;))
    Fajne fotki.
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. tez uwielbiam liscie na sciezkach : ) i moje winko ulubione mm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha zazdroszczę takiego opuszczania zajęć. Mnie tata chyba by zabił XDD
    Te zdjęcie dyni <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też opuściłam ten poniedziałek, ale to ze względu na rzecz nauki na piątek. Niestety czasami trzeba wybrać, co jest ważne, a co ważniejsze, w tym przypadku poniedziałkowe lekcje nie były znaczące, a te które przede mną są i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo nauczyciele u Ciebie też nie próżnują... Nauki co niemiara. Co to za śliczna mała blondyneczka? :) Wycieczki rowerowe dobre nawet jesienią! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia! Słodka siostrzenica! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, lubię to winko... :) Niech ja tylko przyjadę do Polski :)
    Piękne zdjęcia z wrzosem i lasem <3 Zakochałam się w nich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile bym dała, żeby móc zrobić sobie taki jeden dzień wolności :( Istny armagedon z nauką... A próbne egzaminy już tuż tuż.. :(
    Twoja siostrzenica jest przesłodka :*
    Pozdrawiam Julka♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie jest najlepsze! Można wysyłać go na jakiś konkurs :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  11. te pierwsze zdjęcie są takie śliczne, masz oko do fotografowania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna księżniczka :-) Cudowne te jesienne zdjęcia i świetna dynia! :-) Miłej nauki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna dziewczynka, miłej nauki jeśli taka może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam jutro na 10:35 także też się wyśpię :)
    piękne jest zdjęcie lasu i wrzosowiska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę dnia wolnego :D

    Pozdrawiam i miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  16. Super się ogląda takie mixy :) Poniedziałek na szczęście miałam wolny, ale to nie zmienia faktu, że długi weekend przeleciał mi gdzieś przez palce :c

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze jest mieć etap szkoły, studiów już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam, jak ja lubiłam taką labę od szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajnie wykrojona dynia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.