sobota, 7 listopada 2015

produktywnie

Cześć!
Już pewnie o mnie zapomnieliście, bo moja systematyczność to jakieś dno. Każdego dnia chciałam coś napisać, ale siadałam do lekcji i cały inny świat musiał poczekać. Potem już byłam tak zmęczona, że musiałam swoją aktywność przełożyć na inny dzień. Haruję w szkole jak wół, bo zaraz koniec pierwszego semestru i muszę jakoś dobrze wyjść z ocenami. Do tego przygotowanie apelu i gazetki zabiera mi mnóstwo czasu. Doba ma zwyczajnie za mało godzin, żeby to wszystko ogarnąć. :)

Dzisiaj zaczęłam zabawę ze scrapbookingiem i muszę przyznać, że to całkiem fajne doświadczenie. Co prawda pochłania dużo czasu, ale efekt jest cudowny. Jutro dokończę wszystko i oczywiście pochwalę się na blogu! :P Jest to związane z moim zamiłowaniem do pisania listów. Znalazłam też chwilkę i odwiedziłam Olę, jak to my nie mogłyśmy się nagadać jakbyśmy się co najmniej kilka lat nie widziały! Także muszę przyznać, że miałam bardzo produktywny dzień. :P
A co tam u Was?

 

13 komentarzy:

  1. Listy... z braku czasu musiałam porzucić pisanie rok temu. :-( Nawet zaniedbałam postcrossing. Od miesiąca próbuję znaleźć chwilę, żeby wysłać kartki w świat. Może za tydzień, ech!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam problem z systematycznością..

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak zgadzam się, że doba ma za maaało godzin :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak doba zdecydowanie ma z maaało godzin :)


    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o jacie, ale ja już dawno nie pisałam listu! ;O

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam pisać listy :) najczęściej kończy się co prawda na kartkach okazjonalnych ale i to sprawia radość :D haha
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam teraz ciężko w szkole :')
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam dużo zadań :/ powodzenia w dalszej nauce! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję nawału nauki, ja mam podobnie na studiach... Dużo roboty i stresu to pochłania... ;/
    Jestem mega ciekawa scrapbookowych rzeczy - nie mogę się doczekać, aż je zobaczę :) Również uwielbiam ten klimat listów, dekoracji, zdjęć... :)

    Pozdrawiam ciepło:)
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo chętnie zobaczę efekty twojego scrapbookingu ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.