czwartek, 24 grudnia 2015

Christmas time

Cześć!
Jak tam przygotowania do świąt? U mnie idą całkiem sprawnie i już niedługo wszystko będzie gotowe. Jakoś nie odczuwam tej całej magii, na zewnątrz nie ma nawet mrozu, pogoda iście wiosenna. :( Trochę szkoda, lecz jak się rodzina zejdzie to myślę, że wtedy już bardziej będzie mi to przypominało święta. Choinka ubrana, prezenty czekają, wagę chować do szafy. :D Mam zamiar w święta odciąć się od internetu, dlatego kolejny post dodam dopiero po świętach.



Dziś anioły latają po niebie i ogłaszają Boże Narodzenie. A gdy gwiazdka betlejemska zabłyśnie, to życzenia spełni wszystkie. Życzę wszystkiego co najlepsze, zdrowia, szczęścia i miłości, a to wszystko resztę wynagrodzi. 

 Wesołych Świąt kochani! :*

11 komentarzy:

  1. U mnie też już prawie wszystko gotowe, zostały drobiazgi. Ale czas ucieka, już prawie połowa dnia minęła! Wesołych, spokojnych świąt! :*

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci, żebyś tę magię świąt jednak poczuła ;* Wspaniałych Świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! :) Muszę przyznać, że zachwyciłaś mnie tym postem :) Jest taki optymistyczny! Mam nadzieję, że jednak udzieli Ci się aura świat! :) W każdym razie wszystkiego dobrego życzę, dużo zdrówka i uśmiechy na twarzy oraz smacznej wigilii i miłych chwil spędzonych z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjęcia ! Wesołych i spokojnych świąt :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również jakoś nie czułam tej magii świąt. Zapewne przez to, że za oknem nie ma ani grama śniegu :/
    Wesołych świąt!


    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych i rodzinnych Świąt! :) a śnieg może będzie na Wielkanoc :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku stwierdziłam,że śniegu nie potrzebuję. Życzę żebyś poczuła tą magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo brak śniegu, no ale co zrobimy. Tak będzie jeszcze przez parę lat, o ile stara Polska zima kiedykolwiek wróci :C
    Wesołych świąt! :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. święta, święta i po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych świąt! :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.