piątek, 4 grudnia 2015

listopadowy mix

Cześć!
Udało mi się zlepić zdjęcia z ostatniego miesiąca i tak oto powstał kolejny mix. :D Już myślałam, że w końcu nie dam rady go zrobić, ale moje chęci powróciły całe szczęście. Teraz jak rano wyjeżdżam do szkoły i jak wracam jest zupełnie ciemno. Jak wiecie nic już wtedy się nie chce, lekcje i spać. Czekam już tylko na przerwę świąteczną, ale za nim to nastąpi mam jeszcze dużo roboty, gdyż semestr kończy mi się w piątek i muszę się postarać z ocenami. Jak zawsze na ostatnią chwilę wszystko się załatwia. :D

takie mgły to ja lubię # tyle cukru... # dzień wolny od szkoły taki piękny # najlepszy!

 impreza niespodzianka dla Oliwi # rajd na orientację, było bardzo zimno :( # takie piękne kolorowe liście na początku listopada # myślałam, że mi palce odlecą od tego wycinania....

tutaj nic nie trzeba dodawać # taki dywan się zrobił z liści # zupki chińskie najlepsze # świetny film polecam!

Jak Wam minął listopad? :)

17 komentarzy:

  1. listopad był dla ciebie wspaniały :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzenie i wracanie, gdy jest ciemno, nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy. Póki co u mnie jeszcze nie jest tak z tym źle, ale pewnie o takie dni nadejdą. To szybko Ci sie semestr kończy. Jestem na prawdę zaskoczona. Jak mi minął listopad? Hm...myślę,że idealnym określeniem będą słowa: za szybko.

    W takim razie, można tylko pogratulować takiej organizacji czasu. A masz jakieś swoje metody na dobrą organizację, do których się stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnych metod, po prostu dzień wcześniej myślę co mam zrobić dnia następnego i potem to realizuję. :)

      Usuń
  3. Cały listopad spędziłam nad książkami. Zresztą... jak każdy miesiąc;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny klimat aż chce się obserwować :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie zmiksowane zdjęcia z poszczególnych miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Listopad minął mi bardzo szybko i ambitnie. Co chwilę jakieś zaliczenie, a tu powrót do domu, a tu jakaś impreza...
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstawanie i wracanie, kiedy na zewnątrz jest totalnie ciemno - trzy razy nie. Bardzo tego nie lubię, bo już o 16 czuję się tak, jakby była 19. Też czekam na przerwę świąteczną z ogromnym utęsknieniem. Bardzo fajny mix zdjęć :)
    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow, ale mgła. Nieźle. Ja nienawidzę jesieni, a listopada to już w ogóle... Szybkie ściemnianie się na dworze, deszcz, błoto, dużo obowiązków, a głowa już gdzieś z myślami przy świętach. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miło minął mi listopad, szybko, lecz produktywnie, a jesienne aspekty uwielbiam, zdjęcia na których są liście, uwielbiam oglądać :) Filmów w których grał Hugh Grant oglądałam całe mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi semestr konczy sie dopiero dwa dni przed swietami :( Fajny mix ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Listopad był zimny i ponury... na szczęście już minął i idą "ciepłe" święta <3 a wraz z nimi dzień będzie się juz tylko wydłużał! wstawanie, gdy na dworze jest ciemno mnie dobija...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie bardzo przeszkadza to, że jak wstaje jest ciemno bądź szaro, o 15 też jest już szaro i tak w kółko. Jesień jest męcząca. ;o ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahh, cudny mix. Kocham takie jesienne obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam mixy, zawsze coś ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.