środa, 30 grudnia 2015

mroźnie

Cześć!
Co tam u Was? Wybrałam się wczoraj na zakupy i kupiłam aż dwie bluzki. Spodziewałam się, że znajdę więcej rzeczy, lecz jak zawsze nic mi się nie podobało. Muszę ogromnie się zastanowić czy nic nie ma w sklepach czy ja po prostu wybrzydzam. Chyba raczej to drugie haha XD W każdym bądź razie cały wczorajszy dzień spędziłam na rozjazdach i dzisiaj też by tak było, lecz jednak nie pojechałam z siostrą. Jakoś wolałam zostać w domu,jest takie piękne słoneczko, aż chce się żyć. 

Razem z kuzynką wybrałyśmy się na spacer i porobiłyśmy trochę zdjęć. Jest tak lodowato, że już później nie mogłam naciskać spustu migawki tak skostniały mi ręce. Cieszy mnie strasznie, że nareszcie przyszedł mróz, gdyż teraz już bliżej do śniegu! Tęsknie już za nim normalnie. Chcielibyście śnieg?

29 komentarzy:

  1. Świetny blog i super zdjęcia :)zapraszam do mnie i licze na wskazówki bo dopiero zaczynam :) pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku ! :**
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/
    OBSERWUJE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Justyna. :) Wątpię, żebyś mnie pamiętała, bo od czasu Twojego starego bloga minęło trochę czasu. Cieszę się, że wróciłaś do blogowania, szkoda, że tak późno to odkryłam.


    Dużo uśmiechu w Nowym Roku! :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że Cię pamiętam! Ale tez jakoś wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga. :)

      Usuń
  3. Pewnie że chciałabym śnieg ;) chociaż na Nowy Rok :)
    Nie martw się, nie ty jedna lubisz wybrzydzać :p
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcie :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śnieg by się serio przydał :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też na ostatnich zakupach nie mogłam znaleźć nic fajnego, więc chyba nie wybrzydzasz :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma świąt już to śniegu też nie chcę :/
    Ja też często wybrzydzam ;-; takie geny xd
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również od pewnego czasu nie mogę znaleźć nic ciekawego w sklepach :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też czasem się zastanawiam, czy to ja wybrzydzam, czy po prostu w sklepach nic nie ma. Jednak okazało się,że nie tylko ja tak mam, więc coś musi być na rzeczy. Pewnie po prostu to wina, tego,że nic nie można znaleźć, a nie wybrzydzania. Ja nie musze mieć śniegu. Mi pasuje taka pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się ucieszyłam z tego mrozu! Jest piękna pogoda, idealna na spacery (pod warunkiem, że się człowiek ciepło ubierze). Cóż, śniegu jak nie było tak nie ma, ale też za nim tęsknie. Mam nadzieję, że szybciutko spadnie.
    Nie martw się problemem z kupnem nowych rzeczy. Ja przeżywam to samo. ;-; Dosłownie nigdzie nic nie ma, jak przez cały dzień znajdę z dwie, trzy fajne rzeczy to jest to prawdziwy cud. Przestaję lubić zakupy. :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojoj, jakby był śnieg to może bym się cieszyła z takiego zimna :D A tak to nie, aż strach mi z domu wyjść na taki mróz ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tylko czekam aż spadnie śnieg i będę mogła porobić piękne zdjęcia ! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też jest już mroźnie, a było tak cudnie ... :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też byłam na zakupach i nic ciekawego nie udało mi się kupić ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. szczęśliwego nowego roku :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście nie lubię zimna, także cieszę się, że nie ma śniegu :)

    Udanego Sylwestra, moja droga :)
    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też muszę wybrać się na zakupy. Zwłaszcza do SinSay'a. Tam są zawsze super promocje :))
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zimy i mrozu nie lubię, ale nie obraziłabym się gdyby spadło trochę śniegu. :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam śnieg na święta, ale teraz już się obejdzie :D Nie jestem jakaś fankom mrozów i białego puchu, no chyba że siedzę w cieplutkim domu i podziwiam sobie jak sypie :) Poza tym nie przepadam za chlapą... Póki co pogoda mnie zachwyca! Przymrozki mi nie przeszkadzają, a to słoneczko *.* achh :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę tego mrozu i nadchodzącego śniegu w Polsce :) Ja już (niestety) w Anglii, więc tutaj ciepło, ale deszcz, deszcz, deszcz...

    Pozdrowionka i wszystkiego dobrego w nowym roku! :)
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. nie było Ci zimno w trampkach!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie, bardziej zmarzły mi ręce. :D

      Usuń
  23. Zawsze jest tak, że im większy wybór co do ciuszków, tym mniej nam się wszystko zaczyna podobać haah :D
    Ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, mogłoby spaść trochę śniegu.
    Ładniej by było.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ostatnio do koszyka wrzuciłam 4 bluzki:) Wyprzedaże to jest coś co uwielbiam haha :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. o dziwo nie wybrałam się na wyprzedaże ;) zawsze jak ide z myśla , że kupie daną rzecz przychodze do domu z kilkoma innymi ;p
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/pierwsza-wizyta-u-dietetyka.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.