wtorek, 1 grudnia 2015

postcard

Cześć!
Korzystają z okazji, że na jutro prawie nic nie mam zadane postanowiłam się odezwać. Jak zauważyliście nie dodaję tutaj nic w tygodniu gdyż nie mam na to czasu po prostu. Jednak postaram się przygotować mix miesiąca i dodam go najszybciej jak się da, muszę zająć się czymś innym niż tylko szkoła, bo oszaleję w końcu. Dzisiejszy dzień nie należy do tych szczególnie udanych. Stwierdziłam, że skoro przez cały rok wszystko szło po mojej myśli to teraz jest zupełnie na odwrót, jakaś kara za szczęście? Kolejnemu autobusowi skrócili trasę przez co nie mogę już nim jeździć, całe szczęście 30minut później mam następny, lecz co to będzie jak i ten zabiorą. Zaczynam się martwić.

Mimo wszystko trzeba iść z podniesioną głową, bo życie nie raz kopnie nas w tyłek i to sto razy mocniej. Lubię wracać do domu i widzieć, że w pokoju czeka na mnie przesyłka zwłaszcza od kogoś kogo bardzo się lubi. :) Z Monią z bloga zakochanaa-w-zyciu.blogspot.com koresponduję już od ponad roku i za każdym razem czekam z niecierpliwością na list od niej, tym razem dostałam pocztówkę. Wysłała mi ją z Niemiec. Dziękuję bardzo! :P


Jak tam u Was ? Lubicie dostawać pocztówki?

12 komentarzy:

  1. Ja dostałam pocztówkę chyba tylko dwa razy w życiu, ale muszę przyznać, że to fajne uczucie :) Ja również nie mam czasu. Co prawda szkołę już skończyłam, ale praca również zabiera mnóstwo czasu. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely postcard:)

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło jest otrzymywać prezenty i pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A proszę bardzo! :) Ja z kolei uwielbiam robić takie skromne niespodzianki, a tym samym uszczęśliwiać innych :) Wróciłam już do domu i przyznam, że list od Ciebie również wywołał uśmiech na mojej twarzy :) Dziękuję za łapacz snów, jest cudowny! <3 Postaram się odpisać jak najszybciej :) A tymczasem głowa do góry! Nie zabiorą Ci autobusu, bądźmy dobrej myśli!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pocztówka, taka pozytywna :) Ja sama kocham dostawać i wysyłać pocztówki - mam konto na Postcrossingu.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też ostatnio jest gorzej..a było tak fajnie! :(
    a pocztówki lubię dostawać, zwłaszcza te niespodziewane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam całe pudło pocztówek, od kilku lat je piszę i dostaję, mam ponad 300 sztuk w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie pocztówki jaki pamiątkę z miejsc w których byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam pocztówki <3

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię pocztówki, chodź nie tylko, bo listy też piszę. Zarówno te pierwsze jak i drugie, przynoszą mi wiele radości!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam dostawać pocztówki! ;) też dostałam od Moni! ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.