wtorek, 8 grudnia 2015

snailmail

Cześć!
Wspominałam Wam, że troszkę pobawiłam się w scrapbooking i po odpisaniu na list zapakowałam wszystko ładniej niż zazwyczaj, tym razem postarałam się jeszcze bardziej. Strasznie mi się spodobało takie kombinowanie co do czego pasuje. Kupiłam nawet kilka akcesoriów, które pomogą mi osiągnąć jeszcze lepszy efekt. Jak na razie nie mam zbyt wielkiego pola do popisu, gdyż piszę z jedną osobą. ^^ Ale może jest ktoś chętny do korespondenci ze mną? Jeśli tak to piszcie na mojego maila: clemeent@wp.pl

Do listu dołączyłam jeszcze tak zwany "Mail Tag", czyli kilka pytań lub zadań na kartce, na które ma odpowiedzieć adresat i później odesłać z powrotem. Jeśli chcecie się dowiedzieć o tym więcej to odsyłam Was do przemiłej Ani, która wszystko dokładnie opisała. 


Chyba każdy z nas lubi dostawać takie przesyłki prawda? Ostatnio opuściłam się w wysyłaniu kartek i listów, ale myślę, że po nowym roku do tego powrócę, gdyż to zawsze sprawiało mi wielką radość. 
Co tam u Was? Ja od dzisiaj to końca tygodnia mam bardzo dużo do zrobienia i nie będę zbyt aktywna. Ale jeszcze trochę i wszystko powróci do normy. :)

17 komentarzy:

  1. paczka wygląda ekstra! byłabym mega zadowolona, gdybym dostała taki list :) dziękuję też za polecenie mojego bloga, a właściwie posta- to przemiłe uczucie :) Gdybyś miała jeszcze ochotę na nowych penpali to spróbuj wpisać #penpalswanted na instagramie, sporo fajnych osób można tam odnaleźć i to nie tylko z Polski :) ale powodzenia też w szukaniu tutaj, na blogu. Ja znalazłam tak dwie, niesamowite penpalki, z którymi piszę już ponad 2 lata i obie miałam okazję poznać też na żywo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem :) Mój nie jest wybitny i nigdy nie był, ale muszę powiedzieć, że po tych wszystkich listach się mocno poprawił :) znam też wiele takich bardziej potocznych słów, których nie uczą w szkole... I polecam też kanał na yt 'po cudzemu' :) Fajnie tłumaczy niektóre rzeczy, często jej słucham podczas tworzenia i coś mi w głowie zostaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :) chciałabym mieć jeszcze kogoś takiego od włoskiego

      Usuń
  4. Super pomysł z tymi pytankami - motywuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysl . Ja nie wysyłam listów, nie mam z kim ^^
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. List bardzo ładnie wygląda. Same pytania też ciekawe. Jestem chętne do korespondencji! I już za chwilę napiszę na podany e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostać taki list to naprawdę duża radość! Nie wyobrażasz sobie mojego uśmiechu na Twarzy, który nie schodzi aż do teraz kiedy podziwiam jego wykonanie i ten piękny prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny blog !
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł :)
    A list pięknie wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł!
    Zapamiętam Twój meil na przyszłość.
    Akurat teraz u mnie średnio z czasem, ale w ferie zimowe chciałabym z Tobą popisać :))
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadanie kogoś do korespondencji to świetna sprawa!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam zaległości w wysyłaniu listów :( A bardzo to lubię!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.