niedziela, 27 grudnia 2015

"święta święta i po świętach"

Cześć!
Jak tam po świętach? Ja ledwo chodzę od tego obżarstwa! Już nie mogę patrzeć na jedzenie i czas chyba wybrać się na spacer żeby choć trochę spalić te nadprogramowe kilogramy. Doskonale wiem, że nie da się tego zrobić jednym spacerem, lecz pomarzyć każdy może. :D Święta minęły mi bardzo spokojnie w miłym rodzinnym towarzystwie. Wszystko tak strasznie szybko zleciało, a jeszcze przed nami Sylwester. Macie jakieś plany?

Siedzę sobie teraz w pokoju i poniekąd chowam się przed siostrzeńcami, jakoś nie mam siły się dzisiaj z nimi bawić. Ale jak nigdy mam dużo chęci na jakieś zmiany czy chociażby posiedzenie na blogu. Moją dzisiejszą misją jest też przeczytanie książki, na którą dotąd nie miałam czasu. Już mi się półka ugina od nadmiaru książek. ^^ Coś czuję, że to wolne minie za szybko...

21 komentarzy:

  1. Ja na Sylwestra chyba pójdę do przyjaciółki :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety też ledwo żyję po takiej dawce jedzenia :D
    A na Sylwestra wybieram się w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze sylwester :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2015/12/christmas.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam dość tego jedzenia, a tu jeszcze sylwester :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta zawsze kończą się tak szybko, niestety :( Ale za rok następne! :D Póki co planów na Sylwestra nie mam, ale może uda się coś wykombinować spontanicznie :D

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie czuję się grubsza/większa po świętach, może dlatego, że cały rok mało jem to teraz się wyrównało w końcu ^^ Mama już zachodzi w głowę co będziemy robić do jedzenia na Sylwestra... xd A planów jako takich nie mam. Najpewniej skończę z jakąś książką pod kołdrą, ewentualnie jak na "nołlajfa" przystało, przesiedzę noc w internetach xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś mi się wydaje,że też poczytam książki na wolnym, w końcu wreszcie się znalazł czas, aby to zrobić. Jeśli chodzi o sylwestra to mam niepewne plany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedzenie śni mi się po nocach :D, a tak na serio to, święta wiążą się w pewnej kwestii z obżarstwem, a jeżeli wpadną dodatkowe kilogramy to tylko sygnał, że smakowało heh. Udanego sylwestra! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta już się skończyły a ja wgl nie czułam tej atmosfery,która zawsze im towarzyszyła...
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta tak szybko się skończyły - zbyt szybko ;/ Sylwestra w tym roku niestety spędzam w domu. Świetny blog. Na pewno będę tutaj zaglądać. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tam jakoś w sumie nie najadłam się w te święta. :D
    Miłego czytania! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. święta skończyły się tak szybko że4 nawet nie zdążyłam tego zauważyć
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w Sylwestra idę ze znajomymi na imprezę ^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego sylwestra! :))
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, mnie też Święta też zleciały zdecydowanie za szybko ;) Życzę udanego Sylwestra, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. No to jesteśmy w podobnej sytuacji, na mnie czeka obecnie 5 książek :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam to uczucie kiedy mam do przeczytania tyle książek ;) to najlepsze co może być;) zapraszam do mnie canofcocacola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.