poniedziałek, 11 stycznia 2016

błyskotka

Cześć!
Jak Wam mija poniedziałek? Mi trochę inaczej niż zwykle, a to dlatego że byłam oddać krew. Jednak okazało się, że mam za mało czerwonych krwinek i muszę jeść tabletki z żelazem. Niestety nie oddałam krwi, ale wcale mnie to nie zniechęciło i jak tylko wszystko się unormuję znowu pójdę do oddziału krwiodawstwa. I wyjaśniło się skąd u mnie ostatnio ostatnio apatia i ciągła senność, straciłam energię i chęć do czegokolwiek. Od teraz już bardziej będę o siebie dbać. :) 

Wspominałam niedawno, że będąc w Szczecinie odebrałam coś ważnego dla mnie. Jest to łańcuszek, który dostałam na osiemnaste urodziny, niestety przez przypadek mi się zerwał i musiałam oddać go na gwarancję. Jednak jest już u mnie i znowu mogę się nim cieszyć. Nie wiedziałam, że do takiego kawałka złota można się tak bardzo przyzwyczaić. :D Macie takie swoje ulubione błyskotki?


24 komentarze:

  1. Piękny łańcuszek :) Dla mnie taką błyskotką jest pierścionek zaręczynowy, naprawdę nie wyobrażam sobie, abym mogła go gdziekolwiek zgubić, albo coś złego mogło się z nim stać :D

    U mnie poniedziałek mija spokojnie i produktywnie, właśnie napisałam nową notkę, na którą zapraszam :D

    Dbaj o siebie, bo zdrowie ważna rzecz...

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. również mam ulubiony łańcuszek od chłopaka ;) mam go rok i jeszcze na długo Mi posłuży ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/nie-rezygnuj-zamien.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja przez najbliższe pół roku nie mogę oddawać krwi.
    Śliczne, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny łańcuszek :) U mnie taką ulubioną błyskotką jest srebrna zawieszka z rubinami :) Prezent od chłopaka, bardzo o nią dbam i nie chciałabym, żeby coś jej się stało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love it!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2016/01/bugs-bunny.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent urodzinowy. Osatnio moim kompanem zostały kolczyki... Ps. Dbaj o zdrówko.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dostałam od chłopaka na święta naszyjnik sotho, z którym się teraz nie rozstaję :D mam nadzieję, że wytrzyma ze mną długo i nie będę musiała go naprawiać ;)
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny :) Też zawsze noszę przy sobie jakąś błyskotkę, a naszyjniki to mój ulubiony rodzaj biżuterii :) Świetny gest z Twojej strony, jeżeli chodzi o oddawanie krwi! Wielu moich znajomych również do tego przystąpiło i ja również bym chciała, ale moje problemy zdrowotne mi na to nie pozwalają :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Serio chciałaś oddać krew?! Gratuluję odwagi! Ja bym prędzej zeszła na zawał niż doczekała się swojej kolejki. Chociaż nie raz chciałam, ale tak panicznie boję się widoku krwi i igły, że aż strach myśleć.

    Piękny ten łańcuszek! Ja mam mnóstwo ulubionych rzeczy z branży biżuteryjnej. Niby takie nic, ale serce może skraść całkowicie. Niech Ci się dobrze nosi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już raz oddawałam krew, lecz teraz się nie udało ze względu na niedobór żelaza w organizmie. :) Po ostatnim razie nic mi nie było, czułam się dobrze, więc jeżeli komuś pomogę to z chęcią oddam tę odrobinę krwi. :)

      Usuń
  10. Fajnie, że chcesz oddawać krew! Ja od jakiegoś czasu też chodzę i cieszę się, że mogę komuś pomóc! Śliczny łancuszek :) Mam jedną ulubioną "błyskotkę" której nigdy nie ściągam. Jest to wisiorek serduszko, które zrobił mi mój chłopak na praktykach ^^
    http://anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam zachowany złoty medalik ze chrztu i komunii. Szczerze? Trzymam je w pudekach na swojej puleczce bo az szkoda mi ich nosic ;ccc

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja złota błyskotka jest naprawdę piękna :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oddanie krwi to świetny gest. ja też niestety ze względu na zdrowie nie mogłam oddac, ale niedługo idę spróbowac;p piękny naszyjnik;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. chodz ze mna w podroz zwana zyciem
    chodz ze mna przez nieskonczone szalenstwo
    timelessinmadness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tylko skończę 18, to również idę oddać krew ;) A ten łańcuszek jest przepiękny, uwielbiam taką biżuterię ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też chcę oddawać krew po 18 ^^
    piękny łańcuszek!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja niestety jestem zdyskwalifikowana do oddawania krwi do konca życia mimo, ze moją krew ma tylko 2%ludzi :c Pani jak mnie rejestrowały to sie cieszyły bo brakuje mojej krwi, a tu nic z tego :c

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  18. so lovely!

    http://www.alovelystyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny łańcuszek!
    pozdrawiam gorąco
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.