sobota, 2 stycznia 2016

grudniowy mix

Cześć!
No i mamy nowy rok - 2016. Miło będę wspominać miniony rok ze względu na ilość wspomnień z nim związanych, było ich mnóstwo. Dużo się zmieniło w moim życiu, spełniłam swoje marzenia. Postanowień żadnych konkretnych nie mam, gdyż doskonale wiem, że one i tak nic nie dają. :D Tylko razem z koleżanką z klasy mamy "postanowienie" książkowe, lecz ja czytam bardzo dużo i to akurat uda mi się doprowadzić do końca. :P Może nawet będę pokazywać moje postępy na blogu. Jeśli chodzi o Sylwestra to planowałam go spędzić w domu oglądając masę filmów, jednak kuzynka mnie wyciągnęła na taką małą imprezę rodzinną. To nawet dobrze, przynajmniej mam co wspominać. :) Jak Wy spędziliście sylwestra?

Na rozpoczęcie tego nowego roku pokażę Wam co się u mnie działo w grudniu. To jest takie definitywne zamknięcie starego roku. Mam nadzieję, że w tym będę bardziej aktywniejsza i zaciekawię Was wpisami. :D Może chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć? Pytajcie śmiało, odpowiem w osobnym poście lub pod wpisem, zależy od ilości pytań. :P

Szczęśliwego Nowego Roku kochani! :*

 pomarańcze to u mnie ostatnio standard / najlepsze pancakes na świecie / kot znajomej mamy z drugiego końca wioski odnalazł się na naszym podwórku ^^ / uwielbiam pakować prezenty
nasza tegoroczna żywa choinka / jakoś nie przepadam za wigiliami klasowymi / zdjęcia na wyzwanie szkolne / ach te autobusy...
wieczorem najlepiej wygląda / szykowanie apelu dla nauczycieli / mikołajki z Maciusiem / spacer po lesie

26 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i super post :)Obserwuję ! :) pozdrawiam cieło i życzę szczęśliwego Nowego Roku! zapraszam do mnie, będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie :* http://czarnotowidze2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W sylwestra poszłam do kolegi. Spędziłam go ze znajomymi.
    Kiedyś robiłam pancake's, ale nie wyszły mi tak dobrze jak te na zdjęciu. Bardziej przypominały placki ziemniaczane, czym byłam lekko rozczarowana... Wigilię klasową traktuję za to jako okazję to pojedzenia sobie. Znaczy w gimnazjum pamiętam najbardziej jedną, która była na prawdę fajna, ale w liceum niestety już takich nie mam. Ludzie przychodzą, składają życzenia, jedzą i idą. W sumie to tylko na tym polega.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W 2015 mnóstwo wspomnień, ale osobiście baardzo się cieszę, że ten rok już za mną i żywię szczerą nadzieję, że 2016 okaże się lepszy. Super mix! :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Ja sylwestra spędziłam u przyjaciółki, oglądając filmy i jedząc haha. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw dorwałam się do oglądania zdjęć... cała ja :D Drzewko śliczne, ja co roku mam żywą choinkę, bo uwielbiam ten zapach i jakoś bardziej czuję tą całą atmosferę. Też uwielbiam pakowania prezentów <3
    Super, że miałaś udany rok. Oby ten nowy był jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby 2016 był jeszcze lepszy ♥ Szczęśliwego nowego roku!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam cichą nadzieję, że rok 2016 będzie lepszy. Ale wszystko tak naprawdę zależy od nas samych :)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku miałam dwie wigilię w moim collegu, jedna była tylko dla naszej klasy, a druga była łączona z innymi. Było wspaniale, chociaż na tej drugiej więcej się działo, nawet moja drużyna zdobyła pierwsze miejsce w świątecznym quizie, więc był to naprawdę super radosny czas.

    Ale super pancakes Ci się udały, takie puszyste , wyglądają rewelacyjnie.

    Życzę Ci szczęśliwego Nowego roku, dużo radości, nowych pomysłów i spełnienia marzeń !!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja Sylwester spędziłam z chłopakiem! ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice photos!
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Grudzień był piękny, szkoda tylko, że bez śniegu... Święta bez śniegu nie mają tej wyjątkowej magii. Ja mam kilka postanowień noworocznych, za to w zeszłym roku nie robiłam żadnych :D ale są takie realne i konkretne, więc może uda mi się spełnić wszystkie :D Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Żeby nie psuć nam listownej korespondencji i nie odkrywać sobie od razu wszystkich informacji na Twój temat nie będę zadawać żadnych konkretnych pytań :) Sylwester z rodziną to dobry sylwester! :) Śmiało rzec mogę, że właśnie takie wspominam najlepiej! Grudzień i po grudniu... Nowy rok, nowe spojrzenie na świat! Szczęścia, zdrówka i jeszcze więcej miłości Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. grudzień ma w sobie coś magicznego :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super mix! wszystkiego dobrego w nowym roku <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny mix ^^
    Ja chętnie będę obserwować Twoje książkowe postanowienie, więc koniecznie dziel się nim na blogu! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiłaś fajne zdjęcia, życzę Ci udanego Nowego Roku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W tym roku spędziłam Sylwestra z bliskimi we Wrocławiu. Na pewno nie zapomnę, ponieważ bawiłam się świetnie. ;]
    PS. Jaki słodki kot. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia :) a Sylwestra spędziłam na imprezie ze znajomymi :)

    Pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w 2016 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak tak czytam te Twoje szkolne wpisy to aż mi smutno, że szkoła już dawno za mną :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny mix, uwielbiam takie posty :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jak pójdziesz na studia, to będziesz tęsknić! : D ja z tęsknoty aż je rzuciłam XD

    OdpowiedzUsuń
  22. ja na sylwestra byłam w pracy a później na domówce :D
    fajny mix, tez nie mam czym wrócic w takich godzinach do domu xd/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne fotki ;) A jakież to postanowienie książkowe? Chętnie poczytam o postępach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Naleśniki wyglądają pysznie :) Może zrobisz post z przepisem ? :)
    http://onememoriess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.