niedziela, 24 stycznia 2016

jednodniowo

Cześć!
Wczoraj spadło mnóstwo śniegu, nareszcie. Razem z siostrzeńcem wykorzystaliśmy to jak tylko mogliśmy, lecz na bałwana nie było co liczyć. Śnieg się nie kleił, temperatura na minusie. Mimo to udało nam się obrzucić śniegiem i wrócić jak dwie kostki lodu do domu. :D Spotkałam się też z Olą i obie się dotleniłyśmy tym świeżym mroźnym powietrzem. Taka powinna być zima, szkoda, że jednodniowa. Dzisiaj po śniegu zostały kałuże i ogólna chlapa. 

Udało mi się uchwycić ten piękny widok na zdjęciach, szkoda, że nie poszłam do lasu porobić zdjęć, lecz już jak weszłam do ciepłego domu to nie chciało mi się wychodzić. Teraz jestem na siebie wkurzona, że jestem takim leniem. ^^ Chyba będę miała jeszcze okazję tam pójść. :)
Co tam u Was ?

 Zdjęcia robione Heliosem 44-2 58mm f/2

36 komentarzy:

  1. Zima ma jednak swój urok. Chlapa.. to jest to czego nienawidzę gdy kończy się zima...
    A co do zdjęć to super! też mam obiektyw helios :D

    http://www.owodoru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby jeszcze zawitał do Ciebie śnieg.☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)Masz talent nie powiem ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia ! Mam pytanie. To rozmazane tło to robisz w jakimś programie czy ustawienia aparatu? :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustawienia aparatu, im mniejsza wartość przysłony(im bardziej ją otworzymy) tym bardziej rozmazane tło. :)

      Usuń
  5. Zdjęcia są prześliczne! Zima ma jednak swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne ujęcia! ;)

    U mnie niestety też śnieg się nie klei, dlatego u mnie też brak bałwanka ;(

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas też tego śniegu full było ale tylko przez dobą, za to my wykorzystaliśmy mocno sytuację i ulepiliśmy całą rodzinkę balwanków :)cudne foty

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :) Koś tu rozwija swój fotograficzny talent! ^.^ Masz oko, powiem Ci :) Cóż, u mnie śniegu co niemiara, ale ja jestem jeszcze większym leniem i nawet na sankach jeszcze nie błam :3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjęcia!! ale mimo wszystko zimna nie zazdroszczę! :D Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, zrobiłaś przepiękne zdjęcia, masz talent :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmieniam zdanie. Nie zakochałam się w tym z dziką różą, tylko w tym pierwszym. Najcudowniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  13. O, lubię takie nastrojowe zdjęcia *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! Szkoda, że śnieg (przynajmniej u mnie) się już stopił...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne kadry z przyjemną kolorystyką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia, te zimowe zwykle bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne fotki <3

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju, te zdjęcia są po prostu przecudne ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia jesten pełna podziwu. U mnie też śnieg jyż stopniał, ale utrzymywał się przez więcej niż jeden dzień.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia ♡

    Pozdrawiam
    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia, przeczytałam kilka poprzednich postów i robisz fajną robotę. Oby tak dalej!

    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnie podoba mi się najbardziej, chociaż wszystkie zdjęcia są dobre!

    Zima ma swoje uroki, tylko właśnie szkoda, że częściej mamy pluchę za oknem niż śnieg. A to, czy jesteś leniem...niee...niektórzy muszą wyjść z domu bo ich nosi, inni wolą posiedzieć pod kocykiem...skoro było ci tak przyjemnie, to nie ma czego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te zdjęcia ;) U mnie już odwilż, ciepło w miarę ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam ten ból.. U mnie też nie dość, że śniegu mało to był może przez jakieś dwa dni.. Ale nie ma co narzeka. Ważne, że choć na chwilę zaszczycił Nas swoją obecnością. :) Co do zdjęć, są po prostu zniewalające! :) Zapraszam do mnie(KLIK) Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. chciałabym taką prawdziwą, mrozną zimę z dużą ilością śniegu :)
    śliczne zdjęcia!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia! Szkoda, że tak mało ich, bo chętnie popatrzyłabym na więcej.
    W tym roku dostałam fioła na punkcie zimy, nie mogłam się doczekać aż spadnie porządny śnieg, a gdy w końcu się doczekałam to każda okazja była dobra, żeby wyjść na dwór. Wyciągnęłam nawet małą córeczkę sąsiadów na sanki byle by przez chwilę poczuć się jak dziecko. Nawet zimno mi nie przeszkadzało. ;) Teraz i u mnie już nie ma śladu po śniegu, ale mam nadzieję, że do końca zimy jeszcze parę razy da o sobie znać. :P
    Pozdrawiam, Domi
    http://deeoemi.blogspot.com/2016/01/krakow.html

    OdpowiedzUsuń
  28. powiem tyle - wow !
    zdjęcia są przepiękne , mają swój urok i ten niesamowity klimat !

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie już wszystko stopniało na szczęście <3


    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie zdjecia! Mega <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  31. Te zdjęcia są magiczne! Od kilku minut się nimi zachwycam. Cudowny klimat, kadr, perspektywa. Życzę dużo, tak dobrych zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.