piątek, 22 stycznia 2016

już jestem

Cześć!
Co tam u Was? Za mną strasznie intensywny tydzień. Został już tylko tydzień do ferii i muszę uczyć się o wiele więcej, moje samopoczucie też nie jest najlepsze. Ciągle jestem przemęczona i w ciągu dnia walczę z zamykającymi się oczami. Chodzę wcześnie spać, więc nie wiem czemu tak się dzieje. Na zewnątrz nawet się ociepliło, śniegu wciąż nie ma. Chciałam zrobić jakiekolwiek zimowe zdjęcie, ale jak na razie jest to niewykonalne. Albo wszystko topnieje, gdy jestem w szkole lub nie mam czasu na wyjście z aparatem, bo gdzieś jadę. Może w ferie się uda! :P

Jeszcze dzisiaj wezmę się za nadrabianie blogowych zaległości i zajrzę do Was, sprawdzić co się dzieje. :D Jak na razie posłucham muzyki i posprzątam kuchnię przed powrotem mamy. 
Kto już korzysta z ferii? 


17 komentarzy:

  1. Korzystaniem z ferii nazwać tego nie można bo siedzę w domu chora ;(
    A było tyle planów...
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam jeszcze 3 tygodnie a sprawdzianów pełno. i tak jak ty mam problem z wyspaniem sie. Niby śpię to zalecane 7 godzin a jednak i tak nic

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę , że już za tydzień masz ferie. Ja muszę czekać do połowy lutego ;/ Powodzenia w nauce :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedziałabym,że Twoje przemęczenie jest związane z brakiem snu, ale jeśli chodisz wcześnie spać i śpisz odpowiednią ilość godzin, to pewnie jesy ibny powód przemęczenia. Zawsze to może być po prostu stres albo inny czynnik. Pięć
    Z ferii jeszcze nie korzystam. W tym roku mam w ostarnim terminie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście jestem już po sesji:)
    Chętnie zaobserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety mam jeszcze 3 tyg do ferii :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi już minął pierwszy tydzień ferii i jak Twoje się zaczną, to moje się kończą, więc to trochę smutne haha :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety studia oznaczają brak ferii, a zamiast tego szereg egzaminów i zaliczeń :( W związku z tym na razie mam maraton z nauką.

    OdpowiedzUsuń
  9. to przemęczenie to wynik stresu i pogody - męcze się z tym samo;/ kiedyś mogłabym spać 6 godzin, a teraz non stop bym spała;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Ferii niestety już nie mam ponieważ pracuję, a co do śniego to właśnie dziś udało mi się wykonać małą sesję w takiej zimowej scenerii.
    Szkoda tylko, że już w następnym tygodniu mają byc dodatnie temparatury.:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mogę się pochwalić, że już jestem na wolnym :D U mnie śniegu mnóstwo! Dawaj na Mazury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę zbliżających się ferii! Moje dopiero za miesiąc, więc nawet o tym nie myślę :P Należy Ci się odpoczynek, kochana :) Przesłałabym Ci i trochę śniegu gdybym mogła, bo na podkarpaciu go nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To masz prawie tak, jak student w trakcie sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze do ferii muszę trzy tygodnie czekać ;D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie wiosenna pogoda :)
    Ja ferie dopiero mam w połowie lutego i w tym roku mam tylko 3 dni, nie wiem dlaczego zostały skrócone.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie jeszcze sesja egzaminacyjna się nie zaczęła, ale mam nadzieję zaliczyć ją przed rozpoczęciem i mieć 3 tygodnie wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na feriach na pewno odpoczniesz i nabierzesz nowych sil :)
    Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.