sobota, 16 stycznia 2016

nowości

Cześć!
Jeszcze nigdy nie dodawałam tutaj posta o rzeczach, które kupiłam lub dostałam. :D Lubię pisać takie posty i nie ma tutaj nic z chwalenia się, bo przecież każdy może sobie takie coś kupić jeśli chce. Nie jestem jakąś wielką zwolenniczką kupowania wszystkiego co wpadnie mi w ręce, zazwyczaj na zakupy wybieram się kiedy już naprawdę czegoś potrzebuje. Lubię rzeczy praktyczne, które nie zepsują się po pierwszym użyciu tylko będę mogła z nich korzystać bardzo długo. Zauważyłam, że większą radość sprawia mi buszowanie po sklepie z typu Media Markt niż łażenie po galerii w poszukiwaniu ciuchów. :D 

Kolczyki akurat dostałam od siostry, pochodzą z Sinsay'a. Noszę je naprzemiennie od chwili, gdy mi je dała. Są naprawdę piękne i są bardzo wygodne. :)
Zestaw ten dostałam na święta. Kosmetyki pięknie pachną i bardzo dobrze nawilżają skórę, czyli czego chcieć więcej. Polecam. :)




O statywie marzyłam już od dłuższego czasu, gdyż ciągłe ustawianie aparatu na książkach nie było zbyt wygodne. Zdecydowałam się, więc w końcu go zamówić. Doszedł wczoraj wieczorem i jestem bardzo zadowolona! Strasznie ułatwia życie. :) Pochodzi z RTV EURO AGD.
 No i zakupy odzieżowe. Trzy bluzki to wcale nie tak dużo, pierwsza pochodzi z takiego lokalnego sklepiku, a kolejne dwie z New Yorker'a. Jakoś ostatnio podoba mi się wszystko co ma print z sową, uroczo to wygląda. :)

Co tam u Was?
Robiliście ostatnio jakieś większe zakupy ?

29 komentarzy:

  1. ja praktycznie codziennie mam jakąs nową rzecz; )
    kilka dodałam na bloga http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/nowosci-biedronka-pepco-i-chinczyk.html ;)
    śliczne kolczyki !

    OdpowiedzUsuń
  2. super post, bardzo lubie takie posty o nowosciach zakupowych :)
    Statyw rewelacyjny- mam taki sam tylko o mniejszych wymiarach (bo do tego co robie duzy by sie nie sprawdzil) i jestem bardzo zadowolona
    Milego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również ostatnio zainwestowałam w statyw :) Fajne bluzeczki, mam tą ostatnią melanżową :) Rzadko ją zakładam, skusiła mnie cena, ale nie podoba mi się już ten dekolt :( Wygląda jak rozciągnięty :( Ale print ma przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości, najbardziej podobają mi się ciuszki :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Statyw bardzo ułatwia życie fotografowi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne kolczyki! :) Uwielbiam zapach kosmetyków bebe. Bluzki świetne :) Szczególnie ta trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki są naprawdę świetne! Ja nigdy nie mogę u siebie znaleźć takich prostych, a jednocześnie ładnych błyskotek. Wszystko takie... tandetne.
    Moje zakupy w ostatnim czasie ograniczają się jedynie do studniówki, która pochłania wszystkie moje oszczędności. Marzę o pójściu do zwykłego sklepu, żeby kupić normalną, prostą, zwyczajną, dającą mnóstwo szczęścia koszulkę. Twoje są super! Jakiś czas temu też podobały mi się motywy z sową, mam nawet naszyjnik i bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zawsze ustawiałam aparat na książki ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też przydałby się statyw :D Piękne kolczyki!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesli można wiedzieć to ile dałaś za statyw ? :) Też muszę sobie jakiś kupić ^^
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam na okazję i zapłaciłam tylko 35zł. Jak za taką cenę jest bardzo stabilny i solidny. :)

      Usuń
  11. Ja statyw już planuję kupić od roku... Może w tym mi się uda, choć ciągle są jakieś nowe wydatki :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię chodzić po sklepach typu media markt. Zawsze tracę w nich poczucie czasu :)
    Bardzo ładne bluzki.
    Zapraszam-Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  13. też muszę sobie w końcu zamówić statyw!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kosmetyki z Bebe wyglądają bardzo kusząco :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię oglądać kto co kupił :D Bo w sklepach jest wszystko, a to my jako konsumenci musimy spośród miliona rzeczy wybrać te kilka :) Piękne kolczyki! Uwielbiam takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  16. kolczyki bardzo ładne, bebe nie lubię, a bluzki całkiem spoko. nawet mam podobną z tej samej serii z NY <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolczyki świetne,. czarno biala koszulka bardzo przypadła mi do gustu :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy blog

    OdpowiedzUsuń
  18. też chciałam zamówić statyw, myslałam początkowo o allgero ale bałam się ze przyjdzie jakis chinski szajs. Ciesze się, ze pojawiła się u Ciebie sprawdzona propozycja !

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolczyki są ładne, a z z bluzek podobavmi się środkowa. Moimi ostatnimi zakupami są rzeczy na studniówkę, które troche kosztują. Trochę za tym wszystkim latałam, dlatego teraz robię sobie odpoczynek od zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolczyki są śliczne, to fakt. Statyw z pewnością Ci się przyda, no i te bluzki również, w czymś chodzić trzeba :D Ja sobie jedynie ostatnio kupiłam jedną koszulkę z wyprzedaży, tak w ramach pocieszenia przed nauką :D

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  21. ja kupiłam ostatnio 2 pary spodni i bluzkę ;)

    Pozdrawiam i miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna ta bluzka z sową ;)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza bluza jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. też mam statyw, ale jak mam być szczera to ostatni raz używałam go chyba z rok temu :o chyba czas od nowa odkryć jak ułatwia życie i go wyciągnąć z szafy :D
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  25. mam podobny statyw, bardzo przydatna rzecz ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.