niedziela, 21 lutego 2016

bowling

Cześć!
Jaka szkoda, że już jest niedziela. Ostatnio w weekendy dużo się u mnie dzieje. W piątek wybrałam się z koleżankami do baru trochę posiedzieć i pogadać. Każdemu od czasu do czasu potrzebna jest taka odskocznia. Natomiast wczoraj tak spontanicznie wraz ze znajomymi wybraliśmy się na kręgle. Bardzo dawno nie grałam i nie szło mi najlepiej, ale liczy się zabawa, a nie wynik. :D Tak dobrze się bawiliśmy, że jak już trzeba było wracać to każdy narzekał, że za szybko zleciało. ^^ Jestem ciekawa co wymyślą za tydzień. 


Naładowałam baterie na ten tydzień, mogę wracać do szkoły i ją jakoś przetrwać. Niesamowicie mnie cieszy, że niedługo będzie piękna wiosna! 
Co tam u Was?

19 komentarzy:

  1. Fajne są takie spotkania.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, każdemu z nas czasami jest potrzebna taka odskocznia. Ja też ubolewam, że już niedziela i koniec cudownego weekendu. Dokładnie! Liczy się zabawa. ;) Jak ja dawno nie byłam na kręglach, a to super sprawa! Udanego tygodnia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, kręgle :) Pograłabym! Ostatnio grałam jakieś 2 lata temu :D To był mój pierwszy i ostatni raz zarazem, a szkoda, bo nawet nieźle mi szło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też pocieszam się wiosną, ale jednocześnie się jej boję. Czeka mnie wtedy tyle zmian, a ja jestem przerażona faktem czy dojdą one do skutku w taki sposób, jakbym chciała?
    Kręgle nie za dobrze mi się kojarzą :D W wakacje zagrałam pierwszy raz i od razu pożegnałam się z moimi pięknie wyhodowanymi wtedy paznokciami. To był ból największy, drugi po nim - ból mięśni, bo najlżejsza kula ważyła chyba więcej niż ja i po trzecie - ból porażki, bo nie byłam wstanie rozbić tych wrednych kręgli xD ale i tak było fajnie. A z tą odskocznią zgadzam się całkowicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kręgle, a w sumie też dawno nie byłam ;<
    // nie taki straszny ten film, ja wręcz byłam zawiedziona, że nic mnie nie wystraszyło, a jestem strasznym cykorem xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że tak aktywnie spędzasz weekendy :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Kręgle to świetna sprawa! Dużo radości i przede wszystkim świetna okazja do spędzenia czasu ze znajomymi :) Sama często chodzę z przyjaciółmi chociaż mistrzem gry nie jestem... ;)
    Zapraszam na konkurs dla kreatywnych blogerów :) Warto wziąć udział, bo konkurencja jeszcze mała, a wiem że lubisz fotografować :)
    http://zakochanaa-w-zyciu.blogspot.com/2016/02/uwaga-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jeszcze nie grałam w kręgle, czas to zmienić :D
    www.egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jeszcze nie byłam na kręglach i ostatnio właśnie mi chodziło po głowie, żeby pójść :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja raz w życiu grałam w kręgle, ale chętnie bym to powtórzyła :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio byłam na kręglach pierwszy raz w życiu i mimo tego, że byłam ostatnia to bardzo mi się podobało i chętnie bym to powtórzyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja dano nie grałam w kręgle. Bedę musiała się kiedyś w końcu wybrać. Jednak uważam, że to na prawde fajna gra. Można miło spędzić czas ze znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi gra w kręgle jakoś dobrze idzie i chyba nawet w weekend się ze znajomymi umówię na nie bo dawno nie grałam :)
    Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kręgle są świetne ;) masz rację - zabawa, nie wynik. :)

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam aktualnie drugi tydzień ferii i rozmyślam co tu robić żeby nie przesiedzieć całego w domu. Dzisiaj byłam z siostrą na rowerze, jutro może wybiorę się na basen (jak będzie z kim) no i fajnie by było zaliczyć kręgle, bo dawno nie grałam a lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kręgle są super! Ja byłam tylko raz ale mam zamiar niedługo się wybrać ponownie :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie gram w kręgle, nie umiem xD

    Zapraszam na konkurs w którym można wygrać mnóstwo perełek !

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam kregle! Mam nawet jedne zrobione przeze mnie - butelki po wodzie 1,5litra zafarbowane koilorowymi farbami, do dna troche piasku i pilka ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kręgle! Pomińmy fakt, że zawsze przez całą grę prowadzę, a potem chrzanię dwie ostatnie kolejki... :'-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.