czwartek, 25 lutego 2016

coś nowego

Cześć!
Wiem, wiem ostatnio jestem tutaj rzadkim gościem. Wytłumaczenie jest takie jak zawsze - szkoła. Po powrocie z niej jestem tam zmęczona do tego jeszcze lekcje i nie mam czasu nawet pomyśleć. Jak na złość popsuł mi się laptop i mogę korzystać tylko z rodziców, a też za bardzo nie chce mi się ciągać go ciągle z salonu do siebie. Teraz największym przyjacielem jest mój telefon. :P Po weekendowych wojażach trochę się przeziębiłam, jednak i tak muszę chodzić do szkoły, gdyż mam zaliczenia. Ledwo wytrzymuję już to napięcie i z chęcią rzuciłabym to, ale muszę jeszcze wysiedzieć tam półtora roku i matura.  Aaaa jutro piątek! :D

W związku z tym, że nie mam świeżych zdjęć pokażę Wam co ostatnio do mnie dotarło. Kupiłam sobie nowe etui na telefon, gdyż stare całkiem mi zżółkło. Szkoda, bo było całkiem ładne, choć to jeszcze lepsze. Dwie kolejne rzeczy są od firmy Banggood.com, portfel jest piękny i choć malutki mieści wszystko, przynajmniej już nie mam miliona paragonów i mieści się w każdej torebce. Koszulka ma bardzo fajny materiał, taki zwiewny idealna na ciepłe dni ale także na teraz wystarczy tylko ubrać coś ciepłego na nią.




Jak podobają się Wam rzeczy? I co tam u Was?

25 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy. Portfel jest prześliczny.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny portfel i uwielbiam go, jest nie za duzy i mega funkcjonalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Portfel jest prześliczny. Co prawda dla mnie byłby za mały, bo lubię mieć wszystkie dokumenty, karty i tak dalej w jednym miejscu, ale podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Portfelik kliknęłam nawet tak od razu :D Świetny :)
    Reszte również poklikane

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka ładna. Dałabym sobie głowę uciąć, że gdzieś przymierzałam niemalże identyczną.

    stelciak.blogspot.com <-- klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Portfel jest prześliczny! Malutki, ale naprawdę uroczy. I koszulka - chyba się zakochałam *.* Udanego weekendu :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też rzadko goszczę na moim blogu.. chroniczny brak czasu, totalnie Cię rozumiem :(
    to etui na telefon mnie mega urzekło <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne rzeczy - uroczy portfel i oryginalny case ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miętowy portfel najlepszy ♥
    zapraszam do siebie http://stylovepaznokcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się rzeczy podobają <3
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Portfel jest bardzo fajny. Chociaż ja wolę większe, więc nie wiem, czy bym wszystko w niego zmieściła.

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne etui i bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super case
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie tak samo jak u Ciebie: szkoła. Portfel bardzo mi się podoba :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham takie malutkie portfeliki <3 Są słodkie, a Twój ma piękny kolor! Etui jest boskie :D Bardzo lubię ciuchy w kolorze białym, ale mam problem z tym, że zaraz w czymś je wybrudzę :D Co do szkoły to na razie nie masz czym się przejmować. Zobaczysz jakie ciśnienie będzie przed maturą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy, szczególnie mi się podoba ta koszulka ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne rzeczy, ja jednak wolę większe portfele :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezu, jaki uroczy ten portfelik <3

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi najbardziej podoba się etui na telefon - jest świetne ! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki piękniusi ten portfelik! :) No przeuroczy i w dodatku w moim ulubionym kolorze :) Do tego mały i skromny, więc wszędzie się zmieści :) Bluzeczka również w moim guście :) Lubię takie delikatne i kobiece ubrania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.