sobota, 13 lutego 2016

Ferie w górach

Cześć!
Moje ferie dobiegają końca, wczoraj wróciłam z Niemiec. Wolne dni uciekają strasznie szybko i nim się człowiek spostrzeganie trzeba wracać do obowiązków. Wyjazd zaliczam do tych udanych. Zobaczyłam piękne góry, nacieszyłam się śniegiem, przede wszystkim odpoczęłam. Nauczyłam się nawet jeździć na nartach! Na każdym kroku widać piękne krajobrazy, mnóstwo tras do spacerów, rewelacyjna okolica. :) Szkoda, że czas mija tak szybko. 


Załapałam się nawet na defiladę karnawałową, ale o tym w następnym poście. Co tam u Was?

13 komentarzy:

  1. Ale super! Chciałabym żeby tutaj było tak biało :) Moje ferie za to dopiero się zaczynają :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Nie przejmuj się mijającym czasem. Najważniejsze, że masz mnóstwo wspaniałych wspomnień. A ja wróciłam znowu po dłuższej przerwie, dodałam nowy post i nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne, zimowe zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna zima jest w górach *.*
    super zdjęcia :)
    pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieje ze też kiedyś naucze sie jezdzić na nartach

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie zimowo. Zazdroszczę ferii w górach ;)

    Zajrzyj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne fotografie, prawdziwa zimowa sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na takim wyjeździe musiałaś dobrze odpocząć ;-) U mnie początek ferii, choć nie będą tak światowe, cieszę się, że będę mogła odetchnąć od szkoły ;-)
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/12/last-in-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Szacun dla Ciebie! Podziwiam ludzi, którzy umieją, lub chcą umieć jeździć na nartach, snowboardzie, czy innych tego typu wynalazkach... Ja nie przepadam za zimą, a tym bardziej zimowymi sportami :D Chociaż przyznam, że na feriach, które właśnie rozpoczęłam, chętnie wyjechałabym w góry popodziwiać śnieżne szczyty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Normalnie nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie jakoś jazda na nartach strasznie przeraża haha :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.