czwartek, 4 lutego 2016

na słodko

Cześć!
Jak wiecie mam teraz ferie, powinnam być tutaj częściej, lecz chce wykorzystać te ferie jak najlepiej i nie przesiadywać ciągle przy komputerze. Jakoś od piątku dopiero dzisiaj mogę sobie dać wolne i posiedzieć, polenić się, odpocząć. :P Mix miesiąca pojawi się dopiero w marcu, gdyż teraz nie mam na niego czasu, takie składanie zdjęć jest naprawdę czasochłonne. W weekend odwiedziła mnie Sandra jakoś tak się złożyło, że do mojego brata wpadł kolega i o 22 wpadliśmy na genialny pomysł - pojechaliśmy nad morze, dokładnie to do Międzyzdrojów. ^^ Molo nocą prezentuje się całkiem ciekawie, napotkaliśmy łabędzie, które nie były zadowolone z naszej wizyty, bałam się że zaczną nas zaraz gonić. Wycieczka udana muszę przyznać. :D

Moja siostra przeprowadziła się do miasta, więc ostatnie dni spędziłam u niej pomagając jej przy układaniu rzeczy. Mieszka w mieście, w którym się uczę więc będę u niej częstym gościem. :P Wróciłam wczoraj wieczorem i jutro znowu do niej jadę, lecz to nie będzie mój ostatni przystanek. Stamtąd jadę do wujostwa i w sobotę wyjeżdżamy do Niemiec, a dokładniej to na Bawarię. Zobaczę się z moją kuzynką. Jeśli pamiętacie to byłam u nich w sierpniu tutaj możecie zobaczyć te posty. O wyjeździe dowiedziałam się w niedzielę i już nie mogę się doczekać! Nie wiem jeszcze kiedy wrócę, chyba jakoś w czwartek, jak tylko przyjadę to się odezwę. :P 


Dzisiaj Tłusty Czwartek, uczciliście już ten dzień zjadając pączka? Ja zaraz zjem już drugiego tego dnia, uwielbiam pączki a dziś smakują jeszcze lepiej. :)
Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na mojego snapa - cllemeeent i instagrama - cllemeent
Odnośniki są w pasku bocznym jakby co! Do następnego kochani!

25 komentarzy:

  1. yummy!

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj się objadam nie tylko ze względu na to, że jest tłusty czwartek, ale też przez zdanie egzaminu <3 To podwójna radość i powód do zajadania się pączkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo... to żyjesz na dużych obrotach :)
    A mi już jest za słodko ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladne zdjecie :D Ja jadlam jednego paczka z nadzieniem truskawkowym, jutro jeszcze zjem jednego, bo spozniony skarbnik w klasie XD
    Hehe dobrze, ze labedzie Was nie podziobaly!

    Pozdrawiam!

    PS Dodalam Cie na snapie :)

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko jeden pączuś z bitą śmietaną (tata zjadł wszystko :-( ).
    Pojechałabym sobie nad morze... Nie ma nic lepszego niż woda, powiadam.

    cordelie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Faworki jadłam dziś :) A pączka jednego symbolicznie.
    Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak zjadłam dwa :D Taki mój rekord. I masz rację, ferie są po to żeby odpocząć od codzienności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ferie są od odpoczynku i nadrobienia niektórych rzeczy. Życzę Ci mile spędzonego czasu :)
    A pączki obowiązkowo wczoraj zjedzone :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zjadłam dwa, ale zjadłam :D
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy i inspirujący blog :) Zdecydowanie będę zaglądać tutaj częściej :) Powodzenia i buziaki! :*

    http://nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak jest tłusty czwartek, to pączka nie mogłam odpuścić. Taka wycieczka w nocy nad morze musiała być na prawdę fajna. Ja w sumie morze nocą widziałam trzy razy. Byłam wtedy na obozie, więc opiekunowie wpadli na pomysł, żeby nas zabrać w nocy na plażę na noc spadających gwiazd, a innym razem puszczaliśmy lampiony. Niezapomniane wydarzenie. W międzyzdrojach kiedyś byłam i faktyczniez przypomina mi się, że jest tam molo. Udanego wyjazdu do Niemiec :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale bym zjadła pączka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. O mniam, pychota ;) Ja w tłusty czwartek zjadłam 1 pączka i dwa donuty :D. Nie mogłam się oprzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam jak mnie goniły łabędzie nad morzem :D
    Fajnie, że masz udane ferie i całkowicie się zgadzam z tym, żeby nie siedzieć ciągle przed komputerem jak jest wolne. Wykorzystaj ten czas jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od jakiegoś czasu też mam ochotę na wypad nad polskie morze, ale niestety zupełnie mi nie po drodze, a szkoda bo już bardzo dawno tam nie byłam. Co do tłustego czwartku to oczywiście bez pączków się nie obyło. :D
    Pozdrawiam, życzę udanego pobytu w Niemczech. :)
    www.egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę podróży do Bawarii! Baw się dobrze, narób pięknych zdjęć, korzystaj z wolnego i zbieraj wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mały pączuszek a cieszy! :) Uwielbiam tłusty czwartek bo bezkarnie mogę żreć i żreć :P Ale podróżujesz! :) Przynajmniej nie zmarnujesz wolnego czasu i spotkasz się z rodzinką :) Ja ferie zaczynam w przyszłym tygodniu, już nie mogę się doczekać!: )

    OdpowiedzUsuń
  18. udanego pobytu w Niemczech :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę Ci udanego wyjazdu i super ferii, wracaj z nową siłą :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę tego, że masz tak blisko do morza i tego wyjazdu do Niemiec ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu do Niemiec! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale narobiłaś mi smaka na pączka! Mniam :D
    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo, w Bawarii byłaś ;) ja tu mieszkam obecnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.