wtorek, 16 lutego 2016

parada karnawałowa

Cześć!
W miejscowości, w której mieszka moja kuzynka coroczna parada karnawałowa jest już tradycją. Dorośli, dzieci czy młodzież tworzą własne kostiumy, stroją przyczepy na wzór jakiś zamków, kasyn, statków. Co roku przygotowują coś innego. Jest to naprawdę ciekawe wydarzenie, do tego rzucają mnóstwo słodyczy dla dzieci, które biegają z torbami i zbierają wszystkie. Ciekawe jest też to, że przychodzący tam ludzie również się przebierają. Naprawdę niesamowite wydarzenie! :)

Jeden z żołnierzy chciał nawet ze mną zdjęcie :D

Powrót do szkoły można porównać jak uderzenie w ścianę, bardzo bolesne. Moja nauczycielka dzisiaj czepiała się, bo byliśmy za cicho, już się boję co ona jeszcze wymyśli. ^^ Co prawda po feriach traktują nas troszkę ulgowo, ale późne powroty do domu jakoś mnie dekoncentrują.
Co tam u Was?

21 komentarzy:

  1. Fajne są takie zabawy. U mnie nie ma czegoś takiego niestety :(
    Powroty do szkoły po dłuższej przerwie zawsze są bolesne. A zanim się przyzwyczaisz to nadejdą święta, a potem wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jak parada ;-) Musiałaś dobrze się bawić ;-)
    xoxo, dziękuję za odwiedziny ;-)
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/12/last-in-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że mogłaś brać udział w takim wydarzeniu. Super tradycja, a stroje przepiękne! :)
    Życzę powodzenia w powrocie do szkoły, dużo wytrwałości. Ja póki co jeszcze odpoczywam.

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o takiej paradzie, a szkoda! Sama wzięłabym w niej udział, bardzo sympatyczna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna parada.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też chcę taką paradę u siebie w mieście;d
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, to na pewno ciekawe i z pewnością też jakoś mieszkańców odrywa od codziennej monotonii, też chciałabym w takim czymś uczestniczyć

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne wydarzenie, u mnie niestety nie ma czegoś takiego :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne zdjęcia! Tradycja też super, mieszkańcy naprawdę muszą być ze sobą zżyci i lubią współpracować, jeśli tworzą coś tak znakomitego. Powiem szczerze, że mi brakuje takich imprez na moich Mazurach. Rzadko kiedy coś się odbywa, a jak już to nigdy nie wychodzi dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety nie było takiej parady :/

    Zapraszam na konkurs ^^

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka świetna parada! Szkoda że u mnie takiej nie ma.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło, że ludzie nie wstydzą się dobrze bawić!
    Bo w dzisiejszych czasach jakoś mało kto ma
    do siebie taki dystans! Naprawdę miło!

    normal-unnormal-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że jest coś takiego ;)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie jest Leverkusen ?
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie :D To jest miasteczko na Bawarii :)

      Usuń
  15. Ja też powracam do szkoły, ugh. W drugim półroczu żyję od przerwy do przerwy - czekam na rekolekcje! :D
    Bardzo fajna ta parada, u mnie jak zwykle nic się nie dzieje. :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe wydarzenie, super że u Ciebie dzieją się tak interesujące rzeczy :)
    Świetne zdjęcia, szczególnie to z żołnierzem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.