piątek, 25 marca 2016

bazie

Cześć!
Co tam u Was? Jak dobrze mieć wolne, czasami lubię za to szkołę, że kiedy inni muszą pracować ja sobie siedzę w domu. No ale zalety na tym się kończą. Mimo ogromu wolnego czasu ja nie mogę się zorganizować, dzień ucieka mi między palcami, a ja dalej nic nie zrobiłam. Przed nami Święta Wielkanocne, w sklepach szał jakby mieli je zaraz pozamykać. W tym roku jakoś nie naszło mnie na robienie ozdóbek do pokoju i wyszło, że wstawiłam tylko bazie do wazonu, zawsze to jakieś wyjście. Sama siebie nie poznaję, zazwyczaj o tej porze tryskam energię, a w tym roku jakoś nie mogę. Wszystko odkładam na potem, nic mnie nie cieszy, nawet zakupy. No ale jedno mi się udaje, zaczęłam biegać i bardzo to lubię, nie robię tego na siłę i tak powinno być. A Wy próbujecie rozruszać kości po zimie?


19 komentarzy:

  1. Ja też planuję zacząć jakieś ćwiczenia, chociaż takie w domu, ale oczywiście jak zwykle nie mogę się zebrać. ;/ ;) Wytrwałości życzę w bieganiu :)

    Ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne bazie.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wolne a czasu o tak brakuje :<

    Pozdrawiam,
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie z roku na rok coraz mniej przemawiają jakiekolwiek święta. Ja w tym roku też tylko wazon + tulipany w połączeniu z baziami.
    A co do ruchu, ja próbuję ćwiczyć coś w domu, ale męczące zakwasy następnego dnia odbierają mi chęci, rolki przekonałyby mnie do ruchu najbardziej, dlatego muszę w nie zainwestować. :D

    PS piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne bazie, takie wiosenne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne bazie ;)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie, kto ma szkołę, ten ma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To super, że biegasz ja planuję zapisać się na siłownię ale zobaczymy co z tego wyjdzie bo zbieram się już tak 2 miesiące hahah

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak się rozruszałam, że ledwo stopami ruszam >.<
    Urocze te kotki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, a co do pytania to juz powoli zaczęłam ćwiczyć z Mel B.:)


    Wesołych Świąt.!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, zdecydowanie po zimie trzeba się trochę poruszać. Ja wróciłam do ćwiczeń i jak na razie się nie poddaję :D A co do Wielkanocnego szaleństwa - w pokoju mam jedynie żonkile, trochę życia, bo pogoda za oknem niestety jest tragiczna.
    Pozdrawiam! :*

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  12. Bazie calkiem fajnie wyglądają. Czasem nie trzeba jakiejś wyszukanej dekoracji i nawet drobna ozdoba, wygląda ładnie. Ja duzo sprzątałam i piekłam placków, więc cos tam robiłam. Mimo to nie były to czynnosci, które bym chciała robić (no może oprócz pieczenia ciast). Dlategl mam takie samo wrażenie jak ty, że czas ucieka mi przez palce.
    Przyznam szczerze, że nawet dziwię się, że list doszedł. Już jeden mi zwrócilu, więc wolałam uprzedzić, a mimo to nie dostałam go z powrotem. Pewnie nie zauważyli tych brakujących 25 groszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak mam jak na razie jedynie wenę na częstsze i dłuższe spacery z psem. :) Do tego często wychodzi słońce więc to podwójna motywacja. Sama się dziwię, że nie dopadła mnie wiosenna deprecha, ale niech tak zostanie. Dobrze, mimo wszystko, czuć tę energię. Chociaż szczerze powiedziawszy mi też dni uciekają między palcami i z niczym się nie wyrabiam tak, jakbym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mi się ostatnio nic nie chce choć z reguły wiosną wracałam do życia, może to przez ten brak słońca, który daje mi się we znaki :)

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wiosenny bukiecik :) Ja się biorę za siebie, ale dopiero po świętach ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. oznaki wiosny jak najbardzie jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie mam zamiar zacząć od nowa ćwiczy :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super, że biegasz ;) ja od stycznia regularnie jeżdżę na rowerze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.