środa, 2 marca 2016

mix stycznia i lutego

Cześć!
Tak jak obiecałam przed Wami mix stycznia i lutego. Nareszcie moje samopoczucie powoli się polepsza, nabrałam chęci na ponowną reaktywację bloga, bo ostatnio musiałam go odkładać na potem. Dzięki temu, że dzień staje się dłuższy mogę gdzieś wyjść na spacer zrobić zdjęcia. Zawsze nadejście wiosny daje dużego kopa. Ale cieszę się, że nie miałam żadnego załamania i starałam się tutaj być jak najczęściej. Was też czasami dopada taka niechęć do wszystkiego?
Tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć, wszystkie pochodzą z mojego snapchata, gdzie serdecznie zapraszam! :)

"Druga szansa" świetny serial na TVN / powrót z ferii / nowe zdjęcia i kartki / parada karnawałowa w Niemczech
powrót ze spotkania ze znajomymi / przed wyjazdem od cioci tyle śniegu mieli :( / kręgle ! / nocna jazda po mieście
trzeba rozruszać kości po zimie / deser od siostry / znowu kręgle :D / spotkanie ze znajomymi

Opowiadajcie co tam u Was? Jak Wam minęły te miesiące ?

21 komentarzy:

  1. Można przypuszczać, że ten mieiąc Ci dzobrze minął: kręgle, spotkania ze znajomymi, czy wyjazd do Niemiec. Na prawdę się pare fajnych rzeczy wydarzyło. Podoba mi się fotografia ze zdjęciami na ścianie. Ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy mix, dużo się działo :)
    U mnie słabo ale mam nadzieje ze bedzie lepiej ;)
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ostatnie miesiące były dość intensywne , ale wiadomo, lepsze takie niż siedzenie w domu i narzekanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że sobie ładnie odpoczęłaś i wyczillowałaś, bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami mnie też dopada taka niechęć do wszystkiego ale bardzo szybko staram się jej pozbyć. Styczeń i luty bardzo szybko mi minął :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo się u Ciebie działo :) Fajny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę weny w pisaniu i byś już nigdy nie odkładała bloga na potem ^^
    może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu ! Anishia15.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jakoś nie mam chęci teraz do blogowania. Może nie tyle o chęci chodzi, ale o jakieś ciekawe pomysły. Nic się nie dzieje więc i pisać nie ma o czym. Dodałam Cię na Snapie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też wiosna daje ogromnego kopa do działania ♥ Świetny mix!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi również spodobała się ostatnio "Druga szansa", świetny serial :) A zima która ostatnio ma w zwyczaju się pojawiać, gdy tylko myślę, że już będzie wiosna - zdecydowanie nie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju, ale ten deser pysznie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny mix. deser pyszniutko wygląda!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  15. fajny mix ;) część zdjęć już widziałam na snapie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie niechęć do wszystkiego łapie praktycznie zawsze. Często nie rozumiem wielu rzeczy, martwią mnie niektóre sprawy i gubię się we własnym życiu. Może to jest spowodowane tym że jestem jeszcze głupia i niedoświadczona jak na dziecko. Chciałabym z tego wyrosnąć.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze zdjęć wynika, że byłaś bardzo towarzyska w tych dwóch miesiącach :) Fajnie, fajnie! Tak trzymaj. Gratulacje prawa jazdy, bo ja niestety jeszcze nie zdobyłam tego uprawnienia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, to moja przyjaciółka kierowała. Kiedyś mam zamiar yzrobić ale jeszcze nie teraz ;D

      Usuń
  18. Deszczowa pogoda przygnębia największych optymistów, ale ważne że nadchodzi wiosna z nowym pokładem energii! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tak, mnie też dopada niechęć czasami ;) a raczej ostatnio niestety często.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.