sobota, 12 marca 2016

pierwsze oznaki

Cześć!
Co tam u Was? Trzeba przyznać, że nie tak wyobrażałam sobie początki wiosny, miało być słonecznie, a tu ciągle szarówka i deszcz. Ogólnie to bardzo nieciekawie, stąd brak aktywności z mojej strony. Ostatnio często nie ma mnie w domu, staram się spotykać ze znajomymi, więc w takich sytuacjach szkoda tracić czas na internet. Przez to, że mój laptop się popsuł odzwyczaiłam się od przesiadywania na stronach internetowych, w tygodniu nawet nie chce mi się brać od rodziców komputera. Dla mnie to lepiej mam więcej czasu na czytanie, jak na razie same lektury, lecz w końcu wezmę się za jakieś ciekawsze książki. :P 

W jeden z weekendów udało mi się uchwycić pierwsze oznaki wiosny, mianowicie przebiśniegi. Nareszcie zaczyna się czas na kwiaty i będę miała obiekty do zdjęć. :D Fotografowanie ludzi nie wydaje mi się tak interesujące jak robienie zdjęć kwiatom. Tęsknie już za ciepłym wiosennym słońcem a Wy?


18 komentarzy:

  1. Oj taaak. Mogłoby w końcu zrobić się cieplej i wyjść grzejące słoneczko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wiosna tylko w sercu, że tak powiem. :) Za oknem zimno, szaro, mokro, a w radiu co chwilę zapowiedzi, że nadchodzi... ochłodzenie. Jeszcze nie widziałam ani jednego zwiastuna wiosny i myślę, że szybko nie zobaczę. :( Co do Twoich zdjęć to zawsze nie mogę się nadziwić jakie są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :) Mnie też wkurza ta pogoda za oknem :/
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kalendarzowej wiosny jeszcze trochę czasu zostało więc na oznaki zbliżającej się tej pory roku jeszcze trochę czasu jest. Aczkolwiek u mnie w ogródku już powoli pojawiają się kwiatki <3
    1 zdęcia mega! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja tęsknie za ciepłem i słońcem.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przebiśniegi są to i wiosna za chwilkę się pojawi :)

    www.thousand-kilometers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz chce lato :D Bardzo tęsknie za słońcem i ciepłem.

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, to już niedługo wiosna <3 Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam z niecierpliwością na wiosnę. A póki co nie ruszam się z domu bez kurtki zimowej i szalika!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku! To aktualne zdjęcia? :) Tak pięknie u Ciebie? :) U mnie szaro buro i ponuro, chociaż dzisiaj na momencik wyszło słonko i od razu świat stał się piękniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są z zeszłego weekendu, akurat dzisiaj też było nawet przyjemnie. :D

      Usuń
  11. Pierwsze i trzecie są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze i trzecie są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia. Od 3 lat chcę upolować przebiśniegi czy krokusy, ale nigdy nie mogę trafić w czas ich kwitnienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia bardzo fajne!tez juz nie moge sie doczekac prawdziwej cieplej wiosny !pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie ładniutkie zdjęcia <3
    a u mnie ostatnio jest bardzo ładna, słoneczna pogoda i wreszcie jakoś czuję wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja gdy po pierwszych oznakach wiosny wróciła zima załamałam się, już żyję wiosną..

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, ja dzisiaj wracając z uczelni też zauważyłam we Wrocławiu takie pierwsze oznaki wiosny :) Mam nadzieję, że szybko do nas przyjdzie i zachwyci nas piękną pogodą.
    www.egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.