wtorek, 29 marca 2016

rodzinnie

Cześć!
Jak co roku święta minęły strasznie szybko, pogoda dopisywała przez cały ten czas. Piękne słońce, zero deszczu czego nie można powiedzieć o dniu dzisiejszym, gdyż od rana ciągle leje. Te dni spędziłam w rodzinnej atmosferze, byliśmy na spacerach, bo jak tu nie korzystać z takiej pogody. Wczoraj wybraliśmy się nawet na rowery. Najadłam się chyba na cały miesiąc i już nie mogę patrzeć na te sałatki i ciasta. Czyli jak po każdych świętach. :D  Jak Wam minęły święta?

Będę musiała się dzisiaj wziąć za lekcje, bo przez całe wolne nawet nie otworzyłam książki, a mam kilka zaległości do nadrobienia. Szkoda tylko, że tak pada, bo nawet nie mogę się skupić, z chęcią jeszcze bym spała. :P Może jutro będzie ładniej.

20 komentarzy:

  1. U mnie piękna pogoda od rana, ale deszcze też zapowiadali, więc pewnie przyjdzie wszystko do mnie :D Święta minęły zdecydowanie za szybko (jak zawsze) i też bardzo się najadłam!

    Pozdrawiam,
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje święta też słoneczne i leniwe :) Najgorzej przyszło mi przeżyć i pogodzić się z ukradzioną godziną snu :( Nie znoszę zmian czasu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi święta minęły spokojnie. Ładne zdjęcia :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie święta z roku na rok zawodzą coraz bardziej, ale to może dlatego że jak byłam młodsza to bardziej to wszystko cieszyło, a teraz tylko praca i praca. Też byłam z moją rodziną na spacerze i jest to taka nasza mała tradycja już od kliku ładnych lat. ;)
    u mnie dziś na termometrze 15 stopni, ale wieje tak jakby głowę chciało urwać. ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjecia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie miałam świąt, a nawet planowałam rzeżuchę zasadzić i też nie udało się, więc nic totalnie, ale Tobie zazdroszczę :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie minęły dość aktywnie i turystycznie. W sobotę Kraków, wczoraj wycieczka w góry <3 Pogoda własnie dopisała, więc trzeba to było wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie święta były prawie jak zwykły weekend. Drugie zdjęcie jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spacery z rodziną są super :) Ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham zapach lasu, kiedy wszystko budzi się do życia, niestety w moich okolicach nie mam możliwości tego poczuć :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja spędziłam z rodzinką :) świetne zdjęcia!

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też mam nadzieje, ze w koncu pogoda sie poprawi, w swieta było tak ładnie :(/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo, lubię miejsca, gdzie nie ma wifi, to jest całkiem sympatyczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zrobiłam ogromny błąd, że nie zdawałam niemieckiego na maturze - miałabym teraz trochę łatwiej :) powodzenia w każdym razie!

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚWIĘTA MINĘŁY BARDZO SZYBKO, ALE NAJWAŻNIEJSZE, ŻE NADCHODZI WIOSNA:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wolny czas spędzony w gronie rodziny jest najlepszy w całych tych świętach! :) Nikt się nie śpieszy, wszyscy możemy sobie poświęcić chwilkę i wspólnie odpoczywać! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zdjęcia :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja swoje święta spędziłam mile w gronie rodziny :) Fajne, że wiosna jest coraz bardziej widoczna :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tegoroczne święta niestety nie spędziłam w zbyt miłej atmosferze. Pogoda była piękna i teraz żałuję, że nie wykorzystałam tego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chyba w najbliższym czasie nie zjem ani kruszyny jakiejkolwiek słodkości, haha :D święta mnie wykończyły.


    ❀ mój blog ❀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.