środa, 16 marca 2016

Wioosno wracaj!

Cześć!
Przyłączyłam się do akcji, którą organizuje Bobik. Serdecznie ją oczywiście pozdrawiam! Ładnymi zdjęciami mamy przywołać wiosnę, mam nadzieję, że zima już się nie pojawi. Choć patrząc na snapy niektórych osób, to okazuje się iż jeszcze nie odeszła i daje o sobie znać. Dzisiaj jest tak cudownie, że zamiast na rekolekcje z koleżanką wybrałyśmy się na nabrzeże i korzystałyśmy ze słońca. :P




Co tam u Was? Mam przed świętami mnóstwo nauki, a dzisiaj się dowiedziałam, że to co robimy to mało kiedyś młodzież uczyła się więcej, no jestem ciekawa. Ale jeszcze chwila majówka! A potem już z górki. :) 

30 komentarzy:

  1. U mnie też dziś była piękna pogoda.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój podziw dla Twoich zdjęć chyba nigdy się nie skończy, są przepiękne! Wiosna teraz nie ma wyjścia i musi przyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah to Bobikowe przywoływanie wiosny <3 niezmiennie od lat :D
    pięknie, ja już się nie mogę takiej wiosny doczekać

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wczoraj był śnieg, a dziś już 10 stopni. Ogarnij tu tą pogodę ahhh
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie <3
    A ja choruję ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia pokazują, że zima to już przeszłość. Teraz czas na wiosnę, słońce i ciepłe dni.
    Czym robiłaś te zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon 3200 plus obiektyw Helios 58mm :)

      Usuń
  7. Jakie śliczne :) Widzę, że robisz postępy w dziedzinie fotografii :) Bardzo mi się podobają te zdjęcia! Co do jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia. Są bardzo ładne, a przy okazji przywołują na myśl wiosnę.
    Ps. Wybacz, ale list dojdzie trochę później. Okazało się, że cena znaczków podrożała o czym nie miałam pojęcia, więc czekam aż mi odeślą, a dopiero potem będę go mogła wysłać drugi raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby jakoś poinformować o tych podwyżkach, bo ostatnio jak sama byłam wysyłać to się zdziwiłam. :(

      Usuń
  9. Kolejny post z pięknymi zdjęciami obrazującymi przyjście wiosny! W dodatku podoba mi się sposób w jaki wyłapujesz ostrość zdjęć :)
    Pozdrawiam!
    www.egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. OOo jej ! Przepiękne zdjęcia !! Trafiłam tu przypadkiem, ale chyba po to bym przypomniała sobie w końcu o moim zakurzonym nikonie!
    Dziękuje za inspiracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po takich zdjęciach wiosna powinna już przyjść i zostać z nami na dobre :) Są piękne. Zwłaszcza to pierwsze <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie najlepsze ! Czekam z niecierpliwością na wiosnę :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. matko z łojcem, dla takich zdjęć w ogóle nie żałuję, że stworzyłam dawno temu tą akcję!!! SĄ PRZEPIĘKNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję bardzo za udział <3

    OdpowiedzUsuń
  15. a ciemny fiolet na ścianach też już przerabiałam, ale w Polsce i w sumie w zamyśle mojej sypialni miał być JASNY fiolet, no ale... nie wyszło ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś nam słabo idzie ta wiosenna akcja, skoro wczoraj wyszłam z domu i wpadłam od razu na górę śniegu... :D ale trzeba próbować dalej! Piękne zdjęcia, aww.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia.
    U mnie niestety cały czas szaro, zimno i brzydko.:(
    A co do świąt to jestem z tych które obchodzą je troszkę później;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj też chcę wiosnę! piękne zdjecia


    ps. buty z mojego dzisiejszego wpisu sa na sprzedaż. rozmiar 38 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaraz poczytam o tej akcji !:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super fotki:)U mnie w ogrodzie też już wiosna :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne zdjęcia, fajna akcja ! :d
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  22. adorable post again ! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne zdjęcia :)
    u mnie robi się powoli wiosennie, ale słoneczka jeszcze brak :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia :) U mnie jest piękna, wiosenna pogoda :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia! Już nie mogę się doczekać, aż przyjdzie ta prawdziwa, ciepła wiosna :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. W zdjęciach to się zakochałam i czekam na szansę zrobienia równie dobrych ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.