sobota, 2 kwietnia 2016

dzisiejszy poranek

Cześć!
Co tam u Was? Jak spędzacie weekend? Ja dzisiaj wybrałam się z samego rana o 6:30 na zdjęcia wschodu słońca. Poszłam razem z ciocią, bo wiadomo z kimś raźniej i wiedząc, że ktoś na mnie czeka musiałam zwlec się z łóżka. O dziwo zrobiłam to bardzo chętnie, bo przecież potem znowu można było iść spać. :D Dużo dzisiaj pomagałam mamie w domu i w ogrodzie. Każdy u mnie wziął się za porządki wiosenne. Posprzątaliśmy podwórko, gdyż jak to u mnie nagromadziło się mnóstwo niepotrzebnych rupieci. Zajęłam się też malinami, jak chciałabym żeby już wyrosły ah! I truskawki również. 

Trochę pospacerowałam z kuzynką, żeby nabrać świeżego powietrza. Odwiedziła mnie też Ola, więc z nią też trochę pochodziłam. Pogoda dzisiaj była rewelacyjna, naprawdę stęskniłam się za tak czystym niebem i grzejącym słońcem. Wy też? Wraz z kuzynką obejrzałyśmy też "Deadpool'a", całkiem ciekawy film, różni się od innych produkcji Marvela, aż sama byłam zaskoczona. :) Naprawdę to była udana sobota!

28 komentarzy:

  1. Zdjęcia wyszły Ci na prawdę super. Ja dzisiaj widziałam wschód słońca, bo przez przypadek się wtedy obudziłam. Jednak nie robiłam zdjęcia, bo mój widok z okna nie jest zbytnio interesujący (mam widok na szkołę). Fajnie, że miałaś udany weekend. Mój był nie ciekawy. Spędziłam go w domu z katarem i husteczkami do nosa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, zresztą jak zawsze :)
    U mnie sobota była przepełniona nauką, jednak zrobiłam już wszystko co musiałam, a dziś postanowiłam, że będę się relaksować. :) Dobra książka, jakiś spacer, rower :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia! Podziwiam, że chciało ci się tak wcześnie wstawać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia.
    U mnie też pogoda jest cudowna, ciepło słonecznie, tylko wiatr trochę zimny.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie zdjęcia! Deadpoola kocham! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to ostatnie zdjęcie cudowne <3 chyba bym nie dała rady wstać tak wcześnie, żeby porobić fotki, ale kto wie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, piękne zdjęcia. Podziwiam Cię, że wstałaś tak wcześnie. Ja jakoś zawsze mam z tym problem, choć chciałabym zmienić swoje nawyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze to motywacja, żeby wstać z łóżka kiedy ktoś na nas czeka :) a dla takich widoków warto :))) wiosna przyszła, to i porządki czas zacząć !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ostatnie zdjęcie jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne zdjęcia! :) fajnie,że przyszła wiosna.. ;) a mój weekend spędziłam w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sobotę też spędziłam pomagając w ogrodzie. Do tego doszedł jeszcze grill. Piękne zdjęcia, szczególnie drugie.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na filmie "Deadpool" byłam w kinie i dawno żaden film mnie tak nie bawił :D Ostatnie zdjęcie miazga! Jakim aparatem robisz zdjęcia ? :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wschody słońca są przepiękne. Ja też zawsze biorę kogoś do towarzystwa, najczęściej brałam tatę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow przepiękne zdjęcia !
    zupełnie nie pomyślałam o tym, że i ja moge wstac na wschód ! Dziękuje za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przymrożona pajęczyna robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też muszę iść na takie zdjęcia! Prześlicznie wschody wyglądają :) Oj, również czekają mnie wiosenne porządki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe zdjęcia! Ostatni podoba mi się najbardziej. Podziwiam, że wstawałaś tak wcześnie, by uchwycić piękny wschód słońca. To się nazywa prawdziwa pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne, romantyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia. Weekend spędziłam w miarę ok. Dlaczego? Bo w chorobie ale z chłopakiem i mimo choroby na drobnej imprezie ;)) Kocham taką pogode czekam na jeszcze większe ciepło! :D Zima mnie przytłacza, staje się przygnębiona i mam ochote odciąć się od świata, ale gdy tylko pojawi się słońce, wraz z nim trafia we mnie promień energii! Nowe plany, nowe pomysły, nowe wizje!!!! I prosze was nie straszcie mnie, że może spaść jeszcze śnieg!

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnie zdjęcia naprawdę ma coś w sobie :D
    moja sobota także była udana/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne te zdjęcia ;) Zgadzam się z komentarzem powyżej, że ostatnie zdjęcie jest genialne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.