niedziela, 10 kwietnia 2016

niedzielne inspiracje #10

Cześć!
Tak sobie dzisiaj przeglądałam zdjęcia na weheartit.com i przypomniało mi się, że dawno nic tutaj nie wrzucałam. Szkoda, bo naprawdę lubię dodawać takie inspirujące fotki. Wybrałam mnóstwo różnych obrazków, mam nadzieję, że się spodobają. :) 

Co tam u Was? U mnie w ten weekend całkiem sporo się działo. W piątek po szkole zostałam u siostry więc trochę połaziłyśmy po sklepach, lecz nic sobie nie kupiłam. Muszę się w końcu wybrać na takie porządne zakupy i uzupełnić swoją garderobę wiosennymi ciuchami. W sobotę z samego rana miałam konkurs geograficzny, który był strasznie trudny i pewnie moja grupa się dalej niedostała, lecz wcale mnie to nie martwi. Drugim etapem był rajd, w którym musieliśmy szukać punktów po całym lesie. nogi to myślałam, że mi odpadną. Nie było mi dane posiedzieć, bo po odprowadzeniu koleżanki szybko wzięłam resztę rzeczy z mieszkania i pobiegłam na autobus do domu. Odwiedziła mnie jeszcze Ola i Sandra i dostałam kolejne prezenty urodzinowe, śmiałam się, że normalnie mam urodziny cały tydzień. :D Na zakończenie dnia mieliśmy grilla, obejrzałam potem moje seriale i poszłam spać. Dzisiaj odwiedziła nas kuzynka z wujkiem i wręczyła nam zaproszenia na ślub w czerwcu. Już się nie mogę doczekać. Trzeba szukać kreacji i na tę okazję. :P


Dzisiaj takie pomieszane inspiracje z codziennością, ale dawno nie było tutaj takiej prywaty. :) Miłej niedzieli kochani! 

23 komentarze:

  1. Sam często zatapiam się w takich inspiracjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie! Sama mam ochotę na grilla ale pogoda teraz nie dopisuje :) Świetne inspiracje!
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie.....zjadłabym sobie ciasto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za inspirujący post :) Jeśli chodzi o woski z Yankee o które pytałaś to kupiłam je na allgero ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje <3
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super inspiracje :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też muszę się zaopatrzyć w jakieś wiosenne ciuszki ^^ ciekawy miałas weekend, u mnie niestety nuda :(

    uwielbiam fotki z weheartit <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne inspiracje ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Weekend jak sądzę miałaś ciekawy. Przyznam, że mój też był na prawdę udany, przyjaciele zrobili mi niespodziankę, ale o tym pewnie napiszę Ci jeszcze w liście. Bardzo fajne obrazki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne foteczki ;) Ty to jakaś geniuszka jesteś :D Ale żeby nie było - oczywiście podziwiam i gratuluję! I oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia wybrałaś, idealnie pasują do posta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To sezon grillowy rozpoczęty ;D Śliczne te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię takie inspiracje ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne inspiracje. Bardzo lubię tego typu fotografie, są śliczne! Oj, szukanie kreacji na daną okazję wcale nie jest takie proste! Chociaż... Ja swoją sukienkę znalazłam dość szybko :D

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem warto cos zrobic dla samych siebie po to by sie sprawdzic:) super ze wzielas udzial w tym konkursie, udzial jest najwazniejszy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.