czwartek, 14 kwietnia 2016

prezenty urodzinowe + pierwsze urodziny bloga!

Cześć!
Chciałabym Wam pokazać jakie prezenty dostałam na urodziny, pewnie nie pojawiłby się tutaj taki post, gdyby nie to, że są naprawdę fajne. :P Od moich urodzin minął tydzień, lecz chciałam zaczekać z tym postem i przy okazji pochwalić się, że dokładnie rok temu założyłam tego bloga. Udokumentowałam tutaj najwspanialszy rok mojego życia. Mam nadzieję, że jeszcze długo będę prowadzić ten "blogowy pamiętnik", bo tym właśnie dla mnie jest ta strona. I dziękuję Wam, że ze mną tutaj jesteście! I zapomniałam ostatnio serdecznie podziękować za życzenia urodzinowe, zapominalska się ostatnio zrobiłam! :)

Pudełko z kosmetykami jest tak ładne, że do tej pory go nie otworzyłam,no dobra  tylko na chwilkę powąchać te cuda. :D Książkę czytam właśnie i już w klasie dziewczyny chciałaby też ją przeczytać, bardzo fajna jest. Do tego piękne kwiatki, które kocham najbardziej na świecie i mam ich mnóstwo w pokoju, gdyby nie to że jest mały naznosiłabym ich jeszcze więcej. :P Cudowny wieszak na biżuterię, który może być też fajną ozdobą. I ostatnie czyli portret, który namalowała moja kuzynka, ponieważ dostałam od niej już swój portret postanowiła dać mi inny. Jak u niej byłam to akurat go rysowała. Namawiałam ją żeby mi sprzedała, a ona że nie ma mowy. Więc jak wręczyła mi prezent i zobaczyłam co to jest jest to się strasznie ucieszyłam. Podziwiam ludzi,którzy potrafią tak rysować. Normalnie jak wydrukowana! Na portrecie jest Chloë Grace Moretz. 


19 komentarzy:

  1. WOW twoja kuzynka ma prawdziwy talent :) Mam podobny stojak na biżuterię :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty. Najbardziej mnie urzekł portret. Twoja kuzynka bardzo ładnie rysuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten portret! Twoja kuzynka ma talent ;) A reszta prezentów też super! Obserwuje ;) .

    OdpowiedzUsuń
  4. jejuu, cudownie rysuje Twoja kuzynka! ma talent dziewczyna i fantastyczny prezent Ci podarowała :) chciałabym kiedyś mieć taki swój portrecik ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty :) A portret robi szczególne wrażenie :) Zazdroszczę Ci również, że posiadasz swój własny- zawsze o tym marzyłam :D
    Gratuluję rocznicy na blogu i życzę dalszych owocnych lat w blogosferze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wytrwałości w pisaniu na następne lata;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to powodznka i wyrwałości !! :)
    Obserwuję na zachętę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonale pamiętam, jak się zabierałaś do założenia tego bloga :) Najlepszego! :) Super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty :) i oby tak dalej :*
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow piękny jest ten portret:)
    Mega talent.:)

    Oczywiście wszystkiego najlepszego.!





    dashiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobał mi się wieszak na biżuterię :D
    Zapraszam do siebie ;)
    http://with-greentea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny jest ten portret. :)
    Natomiast Tobie życzę wiele sukcesów oraz wytrwałości w blogowaniu. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2016/04/nowy-obiektyw-nikkor-50mm-18g.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Portret jest niesamowity! Gratuluję kuzynce talentu :) A Tobie roku blogowania i życzę dalszego sukcesu, weny i wytrwałości!

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  14. z ponad tygodniowym opóźnieniem, ale wszystkiego najlepszego :) bardzo ładny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jaki cudowny rysunek! Niesamowity. Fajne prezenty :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty, a ta książka może być ciekawą pozycją... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O to spóźnione wszystkiego co najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokolenie ikea na pewno jest super pozycją! koniecznie napisz coś o niej i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.