czwartek, 7 kwietnia 2016

przybyło lat

Cześć!
Ten tydzień tak mi się dłużył, że nawet nie wiecie jak się cieszę z jutrzejszego piątku. Pogoda jest przepiękna, więc nie szkoda mi tracić czasu na internet. Przed wczoraj właśnie zostałam dłużej po szkole w mieście, w którym się uczę, aby skorzystać z pogody i posiedzieć trochę nad Odrą z przyjaciółką. Wygrzałyśmy bardzo przy tych 24 stopniach. Niestety przyszło ochłodzenie, jednak to już wiosna a nie zima i różnica nie jest ogromna. Szkoda, że ten weekend mam zajęty konkursem i chyba dopiero w środę skorzystam z tych ciepłych dni i wybiorę się na rolki albo rower. Cokolwiek byleby wyjść z domu. ^^


Wczoraj obchodziłam swoje 19-naste urodziny.Stara się robisz Justyna, Muszę przyznać, że osiemnasty rok mojego życia zapamiętam do końca życia jako ten najlepszy! Spełniłam wszystkie marzenia i do tego zwiedziłam kawałek Europy. Wiem, że to moje ostatnie lata zabawy, więc trzeba korzystać! Choć ten rok przytłacza mnie od samego początku, ale jeszcze może się polepszy. W tym roku również mam w planach spełnić marzenie - mam nadzieję, że się uda. :)
Co tam u Was? Dostałam świetne prezenty i będę musiała się pochwalić! Ostrzegam. :D

17 komentarzy:

  1. No to spełnienia kolejnych marzeń! :)
    A na jaki konkurs się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie równie owocny i dobry jak ten poprzedni.
    Też chcę na rolki! Jeśli niedziela będzie ładnie (zapowiadają ochłodzenie...) to sobie pośmigam, bo aż żal tracić tak fajną pogodę! Rower u mnie teraz kompletnie odpada, bo mi brat podwędził, ale może uda mi się go wyrwać zanim mi go zabierze. Zobaczymy co to będzie jak już wrócę z tej Warszawy.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w życiu! Obyś w tym roku spełniła swoje wszystkie życzenia! :)
    Ale mi ochoty narobiłaś na rolki i rower, szkoda że nie mam tych sprzętów we Wrocku. Chociaż dziś i tak siedzę z projektami na studia.

    OdpowiedzUsuń
  4. spóźnione ale szczere - wszystkiego co najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja za 2 miesiace 19 a póki co ciesze się 18 :D

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! Obchodzisz urodziny trzy dni przede mną. Moje mnie czekają jutro.

    OdpowiedzUsuń
  7. 19 i stara? :O
    Proszę Cię! Najlepszy wiek w życiu :D
    ...
    STOOOO LAT STOOOO LAT!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja sie czuje stara, a mam 17 haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia, zdrowia, powodzenia we wszystkim i spełnia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spóźnione ale szczere: wszystkiego naj :*

    OdpowiedzUsuń
  11. spóźnione najlepszego :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 lat :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. chwal się chwal :D lubię takie posty :)
    ja w piątek (8.04) skończyłam 20 lat! Ja to dopiero stara jestem :'o

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione, ale szczere :) Wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.