piątek, 6 maja 2016

friday

Cześć!
Jak ma się wolne to czas jakby przyspieszył. :( Staram się dużo czytać i wylegiwać na słońcu, gdyż trzeba korzystać z tak pięknej pogody. Wczoraj w mojej miejscowości zorganizowałam ognisko klasowe, na które zjechało się pół klasy. Ostatnio ciągle jestem gdzieś na jakimś ognisku, w końcu teraz jest na to sezon. Będzie co wspominać. :)

Dzisiaj odwiedziłam Olę i poszłyśmy na chwilę na spacer do lasu, uwielbiam chodzić po lesie i robić zdjęcia wszystkiemu co mijam. :P Umówiłam się z nią na rowery wieczorem, gdyż teraz jest trochę za gorąco. Dawno nie byłam na takiej dłuższej przejażdżce i cieszy mnie ten wypad.
Opowiadacie co tam u Was? :))


15 komentarzy:

  1. Również mam wolne, ale nie mam czasu na leżenie. Ciągle coś robię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie jeszcze leniuchuję w domku, korzystam z pięknej pogody, ale wolne się szybko skończy ja wrócę do Wrocka na studia, czeka mnie kolokwium za kolokwium niestety.
    Też uwielbiam spacery po lesie. Lubię tę ciszę i ten charakterystyczny dla lasu klimat.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, na ognisko też bym wbiła :) Rowery, ogniska, przyroda... Jak ja kocham wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mając przedłużoną majówkę starałam wykorzystać ją w 100% i chyba mi się udało. Codziennie spędzałam czas z przyjaciółmi. Niestety jutro czeka mnie nauka i powrót do szkoły;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj, ja się trochę boję chodzić do lasu. To pewnie przez te historie z dzieciństwa o kleszczach brr...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tych ognisk... U mnie koleżanka z klasy miała jedno zorganizować, ale póki co chyba nic z tego nie wyszło. Niestety nie mam za bardzo wolnego, więc nie korzystam z pogody, ale pocieszam się tym, że za dwa tygodnie będę mogła wreszcie nacieszyć się wiosną i czasem wolnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zazdroszczę <3 najpiękniejszy czas <3

      Usuń
  7. Ognisko to świetna sprawa! Ja póki co byłam (w tym roku) na jednym ale bardzo miło wspominam :) Super zdjęcia tylko szkoda, że tak mało :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ognisko to świetna sprawa! Ja póki co byłam (w tym roku) na jednym ale bardzo miło wspominam :) Super zdjęcia tylko szkoda, że tak mało :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne to ostatnie zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę, ja mam malutko wolnego czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to fakt, trzeba korzystać z pogody! :) Spacery po lesie to ja uwielbiam :) Niestety w tym roku jeszcze nie miała okazji się wybrać, bo koło mnie nie ma żadnego lasu i muszę jechać do babci żeby pooddychać trochę leśnym powietrzem, ale wkrótce na pewno to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, trzeba korzystać z pogody i wolnego dnia! Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam las, pisałam o tym nawet w tym wpisie: http://fall-fromgrace.blogspot.com/2014/09/lesne-wojaze-moje.html :) Śliczne zdjęcia! Dzięki nim aż tutaj czuję ten cudowny zapach leśnej ściółki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.