poniedziałek, 2 maja 2016

majówka

Cześć!
Jak spędzacie majówkę? U mnie jak zwykle nie było planów, lecz dostałam zaproszenie na ognisko od sąsiada. Już od rana u niego siedzieliśmy, gdyż pogoda dopisała, słońce grzało cały dzień. Naprawdę jak na majówkę było cudownie! Na ognisku było nawet sporo osób, im więcej tym śmieszniej. :D Wróciłam późno do domu i dzisiaj siedzę i odpoczywam przy okazji czytając książki, które ostatnio wypożyczyłam. Nareszcie coś innego niż lektury! 


Wiem, że jestem tutaj rzadkim gościem, lecz ostatnio mało korzystam z laptopa i jakoś zdjęć nie robię za dużo. Na jutro też nic nie planuję, za to w czwartek wybieram się na ognisko klasowe, pewnie też będzie udane. :P 

9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci tej pięknej pogody. U mnie wczoraj trochę świeciło słońce, ale było zimno, a dzisiaj to już w ogóle, lepiej nie mówić. Planów nie było i wciąż nie ma, ale pierwszy tegoroczny grill zaliczony :D

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że Ci się majówka udała:). U mnie dziś jest akurat brzydko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci zazdroszczę!!! <3 piękne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę... Na większości blogów, jakie dziś odwiedziłam, były posty dotyczące ognisk, lub grilli. Chyba sama muszę też coś zorganizować :)
    Dobrej zabawy w czwartek! :)
    Zapraszam do mnie na nowy post na nowym blogu:
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, wybrałabym się na takie ognisko. :)

    Zapraszam do mnie!
    Mogłabym też prosić o kilka kliknięć w nowym poście? Oczywiście, jeśli coś Ci się spodoba. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie, to już po majówce ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że sezon ognisk już uważasz za otwarty :) U mnie pierwsze zaplanowane ognisko pod koniec maja, może spadniesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też planów nie było, a majówkę spędzam dość miło ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.