sobota, 14 maja 2016

Wyzwanie książkowe #2

Cześć!
Muszę przyznać, że robię postępy w czytaniu i mogę wykreślić z listy kolejne pozycje. Za jakiś czas znowu zaktualizuje moją listę. Szkoda, że nie mam tyle czasu co kiedyś. :(

4. Historia miłości
 Phoebe Mayle miała życie pod kontrolą. Nie zamierzała tracić czasu na romanse. Przyświecał jej jasno wytyczony cel: zrobić ze swojej restauracji najlepiej prosperującą knajpę w mieście.
Wszystko zmienia się, kiedy do Redbolt przyjeżdża jej nowy szef kuchni, Nick. Temperatura na zapleczu restauracji rośnie, a Phoebe zaczyna marzyć o przyjemnościach innych niż tylko rozkosze podniebienia. Seks i jedzenie to odurzająca mieszanka, ale w miarę jak coraz trudniej oprzeć się pokusie, Phoebe uświadamia sobie, że namiętny i dominujący Nick coś przed nią ukrywa… ~źródło

5.Autor pod pseudonimem

Pokolenie Ikea to opowieść o ludziach, którzy pracują po to, aby spłacać kredyty, rozczarowani rygorystycznym, sprzedanym za namiastki szczęścia życiem.

Jak zabawia się w piątkowy wieczór młody gwiazdor warszawskiej palestry?
O czym śni Olga, grzeczna dziewczynka z dobrego domu, codziennie wbijająca się w garsonkę?
Za czym tęsknią ludzie w szklanych wieżowcach?
Co jeszcze można sprzedać?
Czy życie trwa przez dwa tygodnie w roku? ~źródło


 6.Wybrana po okładce
Życie Allyson jest poukładane, zaplanowane, uporządkowane. Okazuje się jednak, że wystarczy jeden dzień, a wszystko może się zmienić. Ostatniego dnia swoich europejskich wakacji Allyson poznaje Willema, obiecującego młodego aktora i wolnego ducha. Willem rożni się Allyson pod każdym względem. Kiedy jednak namawia ją, aby zmieniła swoje plany i pojechała z nim do Paryża, Allyson się zgadza... Ta spontaniczna, nietypowa dla niej decyzja rozpocznie dzień pełen ryzyka i romansu, wyzwolenia i intymności. Nadchodzące 24 godziny mogą zmienić życie Allyson na dobre... ~źródło


Znacie może jakąś z tych książek? :)

29 komentarzy:

  1. Też biorę udział w wyzwaniu, ale trochę innym :)Część pozycji się powtarza i jako autobiografię mogę Ci polecić Dziewcznkę w czerwonym płaszczyku, a jako dziennik Dziennik Anny Frank. Są to też książki, których akcja się dzieje w czasie wojny :) A co do książki z imieniem w tytule, to bardzo mi się spodobała "Emma i ja" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z tych książek nie znam. Wyzwanie idzie Ci bardzo dobrze :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer 4 brzmi świetnie, chyba muszę to przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam tych książek,a nawet w sumie w ciągu ostatniego roku strasznie zaniedbałam czytanie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie czytałam tych książek,a nawet w sumie w ciągu ostatniego roku strasznie zaniedbałam czytanie:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wyzwanie :) Nie znam tych książek. Ubolewam nad tym, że nie mam za wiele czasu na czytanie, ale staram się codziennie choć kilka stron przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czytać, cieszę się bo teraz w końcu mam na to czas, ostatnio przez matury musiałam czytanie odłożyć na bok, ale teraz czas na nadrabianie tego ;) Żadnej książki którą tu pokazałaś nie czytałam, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko jeden dzień czytałam i zakochałam się w tej książce! Teraz czytam kontynuację :) Pokolenie Ikea też bym chętnie przeczytała, ale niestety nie mam możliwości. W żadnej bibliotece jej nie mają :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ani razu nie spełniałam tego wyzwania książkowego :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam tych książek, ale w sumie mnie to nie dziwi, bo ostatnio bardzo mało czytam. Jedynie tytuł "Pokolenie Ikea" obił mi się o uszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja biore udział w wyzwaniu - 52 książki w ciągu roku. Nie pomyślałam o tym, ale zaraz zobaczę co przeczytałam i ile skreśleń:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie zastój w czytaniu. 52 książek w roku nie przeczytam, ale ze 12 dam radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam żadnej, ale wyzwanie bardzo fajne;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. "Pokolenie Ikea" bardzo mnie ciekawi. Sama dochodzę do wniosku, że ciągle wszystko kręci się wokół pieniędzy, a przecież nie tak powinno wyglądać nasze życie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ksiązki wydają się ciekawe :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  16. Ale bym chciała przeczytać to Pokolenie Ikea :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych książek, ale w tamtym roku też brałam udział w podobnym wyzwaniu książkowym. Mi niestety nie udało się skreślić wszystkich książek z listy. W tym roku natomiast postawiłam sobie za cel przeczytanie 50 książek. Na razie mi słabo idzie... :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe wyzwanie ;)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam czytać ale tych nie znam ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też kiedyś próbowałam wpisać się w takie wyzwanie książkowe, ale chyba jednak wolę wybierać sobie książki do czytania bez ścisłych ram - choć to na pewno fajny pomysł :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 5 i 6 czytałam! Uwielbiam wyzwania książkowe.

    http://mylifeasidzys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o "Pokoleniu Ikea", ale nie miałam możliwości jej przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tego typka co napisał "pokolenie Ikea" niespecjalnie lubię, tzn. jest mi obojętny, ale wydaję mi się, że piszę na siłę i trochę na pokaz. Ja za to polecam klasyk, czyli Bukowskiego :)).

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokolenie Ikea miałam kilka razy w rękach i czytałam fragmenty. Myślę, że nadszedł już czas na całą książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzisiaj nabyłam tą książke ''Ten jeden dzień'' i biore się za niedługo do czytania:)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż trochę mi wstyd bo nie pamiętam kiedy ostatni raz czytałam jakąś książkę :/

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo, to Pokolenie Ikea chodzi za mną już od dłuższego czasu, trzeba chyba się w końcu za to zabrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pokolenie Ikea mam, przeczytalam pierwsza część, za druga nie mogę się zabrać. Jakoś nie porwała mnie, zdecydowanie blizej mi do kryminalów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.