sobota, 16 lipca 2016

zapracowana

Cześć!
Można by rzec, że pojawiam się i znikam, lecz jakbym miała pisać codziennie ciągle byłoby to samo. Dzięki pracy mam jakiś cel, zero czasu na nudzenie się. W tym roku wakacje wykorzystam w 100% i to mi się jak najbardziej podoba. Są to moje ostatnie wakacje przed maturą. Nie mogę uwierzyć, że będę już w klasie maturalnej. Z jednej strony chciałabym być już po maturze, ale z drugiej strasznie się boję. 

Ostatnio razem z rodziną wybraliśmy się na spacer. Fajnie, że moja siostra mieszka blisko lasu, niby w mieście ale człowiek czuje się jak na wsi. Choć jak niedawno byłam w domu (mieszkam na wsi)  to muszę przyznać, że powietrze jakieś inne. :D 


Pracowałam dzisiaj do 21 i muszę przyznać, że jest strasznie padnięta, ale chociaż jutro mam wolne. Mogłoby być słońce to może w końcu opaliłabym nogi, bo mam białe jak mąka. Normalnie czasu brak. :D Co tam u Was?

33 komentarze:

  1. Uwielbiam takie tereny :)
    Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna okolica! a klasy maturalnej nie ma się co bać < 33

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma co się bać klasy maturalnej, chociaz moim zdaniem była najgorsza, ale to głownie przez złe doswiadczenia z jednym nauczycielem :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracając o tej porze masz prawo być zmęczona. :( Co do okolicy - jest przepiękna :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/07/balonowa-sesja.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasa maturalna i sama matura nie taka straszna! U mnie prawie cały tydzień lało, tak tęsknię już za słońcem, bo też w końcu chciałabym się opalić. Miłego leniuchowania jutro :D

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. ;) Ja dopiero do pierwszej klasy LO. ;D Powodzenia w trzeciej klasie i na maturze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce, ale ostatnio brak pogody :(
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja póki co próbuję zrobić sobie jakiś cel w te wakacje, bo ostatnio było mi czegoś takiego brak.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również chciałabym się trochę poopalać i wyjechać gdzieś nad wodę, ale pogoda masakra :) Nie stresuj się na zapas maturą, najważniejsze to się dobrze przygotować :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  12. moja pierwsza praca w czasie blogowania to był post raz na tydzień z opisywaniem tego, jaka jestem zmęczona XDDD więc znam ten ból! śliczne zdjecia, takie sielskie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Z jednej strony zazdroszczę, też chciałabym znaleźć sobie jakieś stałe zajęcie, a z drugiej to fajnie tak odpocząć i nacieszyć się latem :) No niestety klasa maturalna to i moja zmora, ale damy radę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post! I love it so much.


    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  15. wiem, wiem, tylko oduczyłam się używać podniesionego głosu i płakać z nerwów :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Piona, też od września zaczynam trzecią klasę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czwartą, jestem w technikum :D

      Usuń
  17. pewnie, zawsze coś nowego! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Po maturze to będziesz mieć dopiero najdłuższe wakacje w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To za rok czekają Cię najdłuższe wakacje w życiu :). Też powinnam opalić co nieco moje białe nogi :). Ale niestety słońca nie ma.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasa maturalna to chyba najlepszy okres w szkole średniej! Chętnie bym tam wróciła...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia! :D A maturą nie ma się co stresować, naprawdę :) Kiedy będzie już po wszystkim uznasz, że nie trzeba było się tak stresować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. matura nie taka straszna (mówi tegoroczna maturzystka) gorsze jest oczekiwanie na wyniki niż sama matura xd


    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie klimaty. Las i wieś to jest to. Trochę żałuję, że nie mieszkam przy lesie albo chociaż daleko od zabudowań, ale przynajmniej wyniosłam się z centrum miasta.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam do matury jeszcze trochę czasu, a wakacje chyba wykorzystam tak jak chcę w sierpniu :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam nogi, aż zbyt opalone ;)

    Matura to bzdura! Nie ma się czym stresować ;) Mnie i moich znajomych osobiście bardziej stresował egzamin na prawo jazdy niż matura ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. hahahaha, biedna Ty! ale z drugiej strony lepiej mieć białe, niż spalone nogi xD

    OdpowiedzUsuń
  27. ja to mam teraz taki wypaśny aparat z jakimś łajfajem i nie muszę przesyłać na komputer, a potem na telefon XD bajer bajerem, ale bardzo przydatny XD

    OdpowiedzUsuń
  28. myślę, że teraz już większość aparatów będzie miała wbudowane takie coś, więc spoko, jak już zarobisz coś na tej kasie i będziesz na niej spać, to sobie kup coś fajnego! : D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog :)
    Zapraszamy do nas: FashionGirls69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.