piątek, 5 sierpnia 2016

ostatni dzień

Cześć!
Co tam u Was? Mój czas wolny dobiega końca i już jutro muszę wracać do miasta. Trochę wypoczęłam, spotkałam się z przyjaciółką co prawda miałyśmy inne plany, lecz ciągły deszcz wszystko pozmieniał. Dzisiaj rano jak otworzyłam oczy miałam ochotę zamknąć je ponownie, znowu deszcz. Tak więc opalania nie było, jedyne co mi się udało to obejrzeć filmy i przeczytać kilka książek. Może dzisiaj pojadę z siostrą na zakupy, ale do końca jeszcze nie wiem czy na pewno. Mogłabym pojechać jakoś czas by mi zleciał, bo już zdążyłam wszystko posprzątać i szukam sobie zajęcia. :)


Nie mam pojęcia kiedy znowu się odezwę to zależy od tego czy będę miała laptopa. No ale od września już wszystko powinno wrócić do normy! :) Miłego dnia Wam życzę kochani! :*

29 komentarzy:

  1. Mam identyczny kolor ścian! :D

    orkac

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja czuje się znacznie lepiej gdy jest deszcz? Słońce mnie męczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię deszcz, ale wolę jednak jak nie pada, bo można wyjść na dwór pospacerować na rowerze pojeździć. :)

      Usuń
  3. Ojej, szkoda, że u Ciebie deszcz! U mnie od wczoraj upały znowu, także można wylegiwać się nad basenem :D

    Pozdrawiam :)
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wakacje spędzam właśnie na czytaniu książek i staram się zrobić to w jak największej liczbie, bo wiem, że później nie będzie już na to tak wiele czasu. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pada codziennie, prawie jak w Londynie. Więc zostało mi albo przejmować się pogodą, albo przywyknąć :) wybrałam to drugie

    OdpowiedzUsuń
  6. pracuję co drugi dzień wtedy jak świeci śłońce u mnie, a jak mam wolne to deszcz :D

    Miłego weekendu :)
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  7. W taki razie korzystaj w pełni z wakacji :)
    Po deszczowym lipcu mam nadzieję, że sierpień będzie słoneczny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykorzystaj dobrze wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. współczuję deszczu :( pokaż co kupiłaś jeśli pojechałas na te zakupy ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcie :)
    Czasami pogoda potrafi nam pokrzyzowac plany, ale dobrze, że znalazłas inna alternatywę spędzania czasu.

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie ten deszcz też dobija.../Karolina


    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie był upał. Rano zimno, a popołudniu się rozpływałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nawet lubię deszczowe dni, właśnie dlatego, że mogę nadrobić seriale, czy książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem dobrze jak jest taki deszczowy dzień. ;) Można Sobie posiedzieć poczytać książki, pooglądać jakieś seriale, a jak jest upał to nic człowiekowi się nie chce. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj u mnie też leję. Nie lubię takiej pogody... ;/ Pięknie wyszłaś na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też cały czas pada,ale postanowiłam,że jutro jadę do miasta z przyjaciółką nie zwracając uwagi na pogodę.
    Obserwuję,liczę na rewanż.
    sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też ostatnio padało cały dzień, a szkoda, bo taki deszcz może pokrzyżować plany.
    Pozdrawiam
    przekrocz-siebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie to wymarzona pogoda na czytanie książek :) chociaż właściwie na to każdy czas jest dobry !

    OdpowiedzUsuń
  19. super :) obserwuje i zapraszam do mnie <3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja sobie nie wyobrażam mieć kota ''wychodnego''. wiem, że niby dużo ludzi myśli, że koty zamknięte w mieszkaniu są nieszczęśliwe, ale mój na takiego nie wygląda i chyba każde mruczenie i całowanie mnie po nosie są tego dowodami :D

    OdpowiedzUsuń
  21. w moje wakacje głównie czytałam ksiązki i też nie sądzę że to był zmarnowany czas ;) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  22. wiem, na wsi z kotkami jest po prostu inaczej i tyle :) mam rodzinę na wsi i nikt w okolicy nie trzyma tam kiciusia w zamknięciu :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie też powoli zaczyna męczyć ten deszcz..zdecydowanie o wiele lepiej czuję się w słoneczne dni!

    Pozdrawiam serdecznie,
    http://www.karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Deszczowa pogoda to jedna za najgorszych rzeczy w wakacje :/

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja lubię deszcz, ale nie w wakacje :)
    Zapraszam: klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. To lato ogólnie było kapryśne pod względem pogody...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.