sobota, 17 września 2016

ognisko

Cześć!
Jak Wam mija weekend? Mi bardzo miło, gdyż wczoraj byłam na ognisku, które organizowała Kamila, jedna z dziewczyn z mojej klasy. Ogólnie w klasie mam trzy dziewczyny, z którymi mam bardzo dobry kontakt. Idąc do tej szkoły nawet nie marzyłam, żeby z kimkolwiek mieć tak dobre relacje jak z nimi. Bardzo trudno będzie mi się z nimi rozstać na koniec klasy maturalnej, zwłaszcza że są dla mnie jak siostry. Boję się tej chwili ogromnie. Ale do rzeczy ognisko bardzo się udało i będę je miło wspominać. Teraz kiedy czeka nas mnóstwo nauki do matury taka chwila odprężenia bardzo się przydaje. Od tygodnia było bardzo gorąco, więc nawet pogoda nam sprzyjała. 


Naprawdę dalej nie mogę uwierzyć, że wakacje się skończyły, eh jak zawsze trwały za krótko. :D 
Miłego dnia kochani! 

16 komentarzy:

  1. Fajnie, że spędziłaś miło czas :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre znajomości potrafią przeżyć rozłąkę, szczególnie w dzisiejszych czasach, gdzie mamy tak rozwiniętą technologię. Do tego, nawet jeżeli rozjedziecie się po całej Polsce, macie pretekst do tego, by gdzieś pojechać i się spotkać. :)
    www.egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak ja dawno nie byłam na ognisku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, sama bym chętnie poszła na ognisko :)
    cóż, rozstania tego typu nigdy nie są łatwe, w końcu przez parę lat przyzwyczajamy się do widywania tych ludzi codziennie :) mimo wszystko przyjaźnie na pewno przetrwają, wiem to z doświadczenia ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mozecie sie preciez spotykac po szkole :p

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo mam cohotę na ziemniaki z ogniska :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny etap w życiu tak Cię wciągnie, że nie będzie czasu na tęsknoty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozstania nigdy nie są łatwe, ale myślę, że dalej będziecie utrzymywać ze sobą kontakt. Ja myślałam, że z przyjaciółką wyjedziemy w dwie różne strony Polski, a tu okazało się, że wylądowałyśmy na jednej uczelni, na tym samym kierunku i w tym samym pokoju na stancji. A wszystko to wyszło przez przypadek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale genialnie, że masz się do kogo zwrócić w nowym miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będziesz się musiała przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja skończyłam szkołę w maju i również zżyłam się bardzo z niektórymi dziewczynami, koniec szkoły wcale nie zakończył naszej przyjaźni :)

    Pozdrawiam i miłego wieczorku życzę :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja w tym roku nie widziałam ogniska na oczy :O szkoda.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To co najlepsze zawsze najszybciej się kończy ;)
    Szkoda, że mnie w tym roku ominęło ognisko... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja dawno nie byłam na ognisku. ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.