sobota, 10 września 2016

wakacje w zdjęciach

Cześć!
Po miesięcznej przerwie postanowiłam się tutaj pojawić. Myślałam, że jak wrócę do domu to będę miała więcej czasu, a okazało się, że mam go jeszcze mniej. Musiałam pomóc rodzicom podczas remontu, który zaczęli jeszcze w wakacje, dlatego nie byłam zbyt aktywna tutaj ani na innych kontach społecznościowych. Jeszcze w wakacje przyjechała, kuzynka dlatego też wolałam spędzać czas z rodziną niż siedzieć przed ekranem. Pracy jeszcze nie skończyłam, gdyż postanowiłam popracować w weekendy, oczywiście nie ciągle, gdyż do matury muszę mieć też czas żeby się pouczyć, ale tylko na pierwsze dwa - trzy miesiące. 

Jak Wam minęły wakacje? Pokażę tak w skrócie co działo się u mnie, może nie były to najlepsze wakacje w życiu, ale tak zupełnie w domu też nie siedziałam. :) 

pierwsza praca / druga praca już na całe wakacje / opalanie na balkonie, które i tak nic nie dało ^^ / ślub kuzynki / spacer z przyjaciółką / poranna zmiana najgorzej wstać  

 kino / zachody nad Odrą / Pomagamy! / impreza firmowa / ... / czasami zdarzały się ciepłe dni 

wolne od pracy / przeziębiłam się od klimatyzacji w sklepie /  chociaż jak wracałam to ładne zachody były / przejażdżka rowerowa / cały tydzień lał deszcz jak byłam w domu / ...

dostała kubek od kuzynki / ... / niemiecka kawa nawet mi smakowała, choć nie pijam / znowu deszcz / jezioro z koleżankami / zakupy z kuzynką


Mam zamiar być tutaj częściej, oby się udało!

19 komentarzy:

  1. Widzę większość zdjęć ze snapchata.:)
    Ja niestety wakacji już nie mam;(
    Teraz mam urlop:D Ale w tym roku tak szybko zleciał, iż uważam,że miałam go za mało.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chciałam pracować w te wakacje, ale jako że 18 lat kończę dopiero w grudniu, to ciężko było coś znaleźć... Pogoda w tym roku płatała nam figle i niestety tylko kilka dni było naprawdę upalnych.. :( Z to, jak widać po Twoich zdjęciach, słoneczko prawie codziennie pięknie się z nami żegnało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wakacje były takie jak u Ciebie. Udane, ale nie najlepsze. Fajnie, że się będziesz częściej pojawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, wakacje miałaś całkiem udane. Gratuluję pracy na nich, to ciekawe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciach uchwyciłaś piękne słoneczko, którego było niewiele :) Fajne zdjęcia :) Na jakim filmie byłaś w kinie? :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sklejka zdjęć, wakacje jak najbardziej udane :)

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix zdjęć. To dobrze, że chciałaś spędzić czas z rodziną niż przed monitorem komputera:D Chwali się chwali:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś super wakacje :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super mix, aż miło wrócić do takich zdjęć :)

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na robienie takiego mixu :) Zainspirowałaś mnie do powrócenia na snapa heh
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne są takie wpisy, bo potem jest fajna pamiątka :D
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia, będzie co wspominać po wakacjach :) Ta kawa brzmi pysznie, chętnie bym jej spróbowala :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie robic taki mix z wakacji. Dobra forma wspomnień :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. ajajaj, jak smutno, ze koniec wakacji :<

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tego rodzaju wpisy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje chyba nie były zbyt udane, niestety. fajne zdjęcia, u mnie mniej kolorowo by wyglądały :D
    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.