poniedziałek, 17 października 2016

Pytania & Odpowiedzi

Cześć!
Chyba jeszcze mi się nie zdarzyło żebym brała udział w Liebster Blog Awards w swojej długoletniej przygodzie z blogiem. Jakoś nigdy nie pociągała mnie ta forma posta, gdyż sama czytając to nie wiedziałam za bardzo jak to skomentować. Jednak czemu by nie spróbować chociaż raz? Nie liczę, że bardzo Wam się to spodoba, możecie mieć podobnie do mnie i nie wiedzieć jak się do tego odnieść. Robię to po części tak dla siebie, może za jakiś czas jak to przeczytam zobaczę co się zmieniło. :) Za nominację dziękuję Kasi!


1. Co jest Twoją największą wartością w życiu?
Zdrowie, rodzina, przyjaciele - tak myślę. 

2. Czego nigdy nie zrobisz?
Nie skoczę na bungee, tak od razu przyszło mi to na myśl. Mam okropny lęk wysokości i nawet zwiedzając jak trzeba wejść na jakąś wieżę to mam ciarki i myśli, kurde zaraz spadnę. Choć wejść jest łatwiej niż zejść. ^^ Więc skok na bungee odpada, ale będąc w Londynie koniecznie muszę odwiedzić London Eye! Jeśli kiedyś tam pojadę oczywiście. 

3. Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
To jedno z tych pytań, na które nie mam pojęcia co odpowiedzieć, nie mam nawet pojęcia co będzie za rok o tej porze. Zaraz matura, a ja nie wiem nawet co chcę robić dalej, żadnego zarysu przyszłego życia. W tej chwili mogę być kim chcę, a mimo to dalej nie wybrałam właściwej dla mnie drogi. Chciałabym za 10 lat robić to co kocham i to co będzie każdego dnia sprawiać mi przyjemność. Tylko tyle.

4. Z czego nigdy nie zrezygnujesz?
Z rodziny i przyjaciół, bo oni są najważniejsi i trzeba o nich dbać. 

5. Dlaczego piszesz bloga?
Uwielbiam to robić! Pisanie bloga daje mi mnóstwo satysfakcji i pozwala poznać nowe osoby. Nie wyobrażam sobie nie pisać, po prostu zawsze tu wracam. Nieważne po jakim czasie, jednak staram się być tutaj jak najczęściej. Pomaga mi to też szlifować moje umiejętności w dziedzinie fotografii dzięki temu, że muszę przygotować zdjęcia do posta i również przy tym ćwiczę. Zawsze to jakaś zaleta. :P


6. Gdybyś miała zmienić jedną rzecz z przeszłości, co by to było?
Nie warto wracać do tego co było, lepiej żyć tym co jest teraz. Nic bym nie zmieniła.

7. Jak wygląda Twój idealny model rodziny?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, nie ma też co planować takich rzeczy, bo zawsze i tak wychodzi inaczej. 


8. Twoja popisowa potrawa to... ?
Hmm... Słodkie potrawy też się liczą? Jeśli tak to najlepiej moim zdaniem wychodzi mi ciasto marchewkowe. Ostatnim razem robiłam tak często, że jak tylko o nim wspominałam to każdy "może innym razem, jakoś nie mamy ochoty na słodkie teraz". Muszę je w końcu zrobić, do daawno nic nie piekłam.


9. Piosenka, która często jest z Tobą to... ?
Nie ma takiej, która jest często ze mną. Wszystko zależy od mojego nastroju czasem potrafię słuchać popularnych piosenek po czym przejść do taki starych mniej znanych. Zalatuje też rapem czasem i nawet coś z Korei się zaplącze. Różnie to bywa. Teraz na przykład słucham Kękę

10. Osoba, do której możesz przyjść o każdej porze dnia i nocy to... ?
Wydaje mi się, że mam kilka takich osób, co prawda w niczym nie można być pewnym dlatego to takie na 99% i 1% rezerwy. 

11. Nie zasnę, gdy... ?
Dokładnie nie przygotuję się do dnia następnego. Obecnie jest to związane ze szkołą, jak nie jestem nauczona na lekcje to po protu nie zasnę dopóki tego nie zrobię. Taki dziwny nawyk, ale niezwykle przydatny, bo przynajmniej zawsze jestem przygotowana. :D Szkoda, że działa to tylko na szkołę. 


Trochę zmienię zasady i nie nominuję nikogo, ani też nie wymyślam nowych pytań. 

17 komentarzy:

  1. Och, co do ostatniego pytania to się zgadzamy w stu procentach... Tyle, że ja czasami już odpuszczam i wskakuję do łóżka, bo brak sił. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee ja też mam lęk wysokości ale z ciekawości bym skoczyła na bugee :D Fajne odpowiedzi. Pozdrawiam :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba na pytanie czego bym nie zrobiła odpowiedziałabym dokładnie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że odpowiedziałaś na te pytania :)
    Powiem Ci, że ostatnim punktem troszkę mnie zaskoczyłaś, taka z Ciebie perfekcjonistka :) Ale to dobrze, przynajmniej masz dobre oceny w szkole i wiedzę w głowie :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasto marchewkowe uwielbiam <3 co do zapału do blogowania to życzę by Ci nigdy go nie zabrakło

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry ostatni nawyk, ja też go kiedyś stosowałam i chyba muszę do niego wrócić, bo jest bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mm takie samo podejście do rodizny i rpzyjaciół : Choćby nie wiem, co się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miło czytało się Twoje odpowiedzi :D a te zdjęcia takie jesienne! <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrą cechą jest to że nie zaśniesz nie przygotowana ;)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  10. melancholijnie i nastrojowo się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wpis!

    zapraszam ; http://martynaspyra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciasto marchewkowe, pycha! Też zawsze stresuje się szkołą, jeśli nie jestem przygotowana na następny dzień.

    http://0lja.blogspot.com - Zapraszam i mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjecie piekne i super odpowiedzialas na pytania, nie jednym slowem.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem fajnie wziąć udział w czymś nowym :) Co do rodzinki to zgadzam się z Tobą w 100%, zwykle plany weryfikuje życie :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja dawno nie robiłam takich postów :) Fajne zdjęcia wstawiłaś! :)

    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe odpowiedzi, może też zrobię taki post :) Podoba mi się.

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.