czwartek, 3 listopada 2016

jesień

Cześć!
Co tam u Was? Pogodzić szkołę z pracą to naprawdę wielki wyczyn, pierwszy miesiąc dałam radę, ale w październiku już było trudniej. W tygodniu trzeba się przyłożyć do szkoły, każdy weekend w pracy i czasu dla siebie już nie ma. Jednak skończyłam już z pracą ze względu na maturę, która zbliża się coraz bardziej, a ja jeszcze nic nie zaczęłam z tym robić. Czeka mnie teraz pierwszy wolny weekend od dawna, nareszcie!

Zapewne jak zauważyliście, bo w końcu każdy ma okna (chyba?) nastała jesień. Z jednej strony całkiem fajnie, uwielbiam kolorowe liście, a z drugiej tak się smętnie zrobiło i straszliwie zimno, że rano nie mogę wstać z łóżka. :< Do tego te ciemności, niech już będzie luty, bo moje samopoczucie powoli się pogarsza. Na Was też ta pogoda tak działa?


Na jutro zapowiadają u mnie śnieg, no nie wiem czy jest się z czego cieszyć. :P Chociaż dzisiaj udało mi się utrwalić na zdjęciach ostatki pięknej jesieni. :)

26 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia!! <3 przygotowania do matury są ważne, ale nie przejmuj się i podejdź do tego na luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w ostatnim zdjęciu <3
    Ja uwielbiam jesień, szczególnie w tym roku, gdzie w ciągu września i października były tylko 4 dni deszczowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! U mnie złota jesień przeminęła dawno, a trwała krótko... Nadeszła plucha, zimny wiatr, a nawet przymrozki! I matura też nadchodzi... To już w maju, brrr!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są cudowne! Ja zdecydowanie preferują złotą, słoneczną jesień, a ostatnio niestety za dużo deszczu. Śniegu gdzieniegdzie też, co jest straszne! Najchętniej przespałabym ten czas i obudziła się gdzieś w marcu :D

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  5. masakra... jestem przerażona zapowiedziami o przymrozkach

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, ale jesieni nie cierpię :D Nie wiem co wtedy pić - herbatę z malinami na rozgrzanie czy kawę na rozbudzenie. Czy może lepiej nic nie pić i iść spać :D
    No to jak wolny weekend od dawna, to życzę, żeby był przemilutki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu, jak ja bardzo nie chcę zimy!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia ;) u mnie dość szaro i ponuro a więc średnia złota jesień

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstajesz - ciemno. Wracasz - ciemno. I Twoje życie to noc. Zdecydowanie też tak mam. Tęsknię za wiosną, ale też jej nie chcę, bo razem z ciepłem przyjdzie matura. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie jest śliczne! :D
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonale wiem co czujesz z tą pogodą! U mnie brak słońca powoduje ospałość i niechęć do wychodzenia z łóżka, a rano to już szczególnie. Zazdroszczę ci tego weekendu tylko dla siebie!
    www.egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie majsterszyk, no do kalendarza/na tapetę. Super :D

    Na mnie jesienna pogoda działa mega pozytywnie. Cieszę się, że mogę siedzieć w domu bez wyrzutów sumienia, hehe. No i mam dużo natchnienia.
    Wow, już śnieżek? Super :o

    alicjonada.blogspot.com
    gwiazdogrod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne zdjęcia. Jesień zawsze tak ładnie się prezentuje! A jednak zwykle w tym okresie dopada mnie depresja i niechęć do wychodzenia z domu. Jeszcze tak wcześnie robi się ciemno :/ Dobrze, że chociaż coraz bliżej Święta hahah

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, W.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam jesień, jesienne alejki i koory jesieni ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rano też nie mogę wstać. Nie lubię jesieni bo jest zimno, ponuro i deszczowo :( Piękne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny odcień bluszczu!
    O tej porze roku najgorsze jest to, że kiedy wychodzisz z domu jest ciemno, a kiedy wracasz dla odmiany...też jest ciemno :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za jesienią, w ktorej pogoda źle na mnie odziałuje. Chce mi się spac i w ogole jestem taka nie do życia. Za to zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale piekna jesien <3 uwilebiam ta pore roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja okropnie nie lubię jesieni, o 15 już zaczyna się ciemno robić a o 17 już świata nie widać :<


    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twoje zdjęcia! A teraz czekam na zimową odsłonę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już niedługo pewnie się takie pojawią, bo zima coraz bliżej. :)

      Usuń
  21. Bsardzo ładne zdjecia :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.