wtorek, 21 marca 2017

pierwszy dzień wiosny

Cześć!
No nie mogę trafić na słoneczny dzień taki żebym w końcu zrobiła lepsze zdjęcia. Bez słońca krokusy wcale nie chcą się rozwinąć. Może jeszcze zdążę zanim całkiem wszystko przekwitnie. Zapowiada się męczący tydzień, mam obecnie próbne matury w szkole. Ja już myślę o wakacjach, a tu jeszcze trzeba się uczyć. Jednak zawsze to już bliżej niż dalej do upragnionego wolnego. Już nie mogę się doczekać! :D 

Ogólnie spontanicznie wpadłam na pomysł pójścia na prawo jazdy, zbierałam na laptopa zamiast go kupić poszłam wpłacić na kurs. Lepiej zrobić to teraz, gdy mam jeszcze chęci, bo potem całkiem nie będzie mi się chciało, a laptopa zdążę kupić. Jakoś się jeszcze pomęczę z ciągłym pożyczaniem od rodziców. Trochę się boję, obym nikogo nie przejechała na pierwszych jazdach. ^^


Dzisiaj jest mój ostatni dzień wagarowicza w szkole średniej, byłam na kilku lekcjach ale z ostatnich już uciekliśmy całą klasą. Taki dzień trzeba uczcić. :D Co tam u Was?

15 komentarzy:

  1. no coś w tym jest- ja mam 25 lat i nadal nie zrobiłam prawka, ale tak na prawdę nigdy mnie to tego nie ciągnęło... wreszcie będzie trzeba :)
    Zdjecia piękne!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry wybór z kursem :) moim zdaniem w szkole to dobry moment na zrobienie prawka, bo potem się ciągle odkłada.

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pragne wiosnę! Piękne zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawo jazdy to bardzo dobra sprawa, mega przydatna :) Malo tego, pozwala człowiekowi być niezaleznym o ile posiada się samochód, ale to też kwestia czasu:)
    Piękne zdjecia! Daj znac jak kurs na prawko ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia :) U mnie dziś też było czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite zdjęcia , uwielbiam jak wszystko kwitnie :)
    Gratuluje podjęcia decyzji o zrobieniu prawo jazdy , ja jakoś na razie nie widzę się w roli kierowcy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawo jazdy to dobra rzecz...pod warunkiem, że czujesz się "na siłach", aby jeździć :-)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam swój pierwszy raz za kółkiem... Matko! Instruktor nie zauważył, że z nerwów cały czas naciskałam na sprzęgło :D Powodzenia, prowadzenie samochodu to naprawdę cudowne uczucie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia z nauką jazdy, na pewno szybko ogarniesz jak to się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że już coraz bliżej lata. A co do Twojego prawa jazdy, to podjęłaś dobrą decyzję ;) Powodzenia i nie martw się na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kwiaty :) Już czuć ten cieplejszy klimat wiosny. ;) Sama znalazłam dotychczas tylko pojedyncze wiosenne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie też czeka prawko, ale to dopiero po porodzie się tym zajmę :) aaa u Ciebie jak zwykle przepiękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  13. a tak nawiasem - jakie plany na przyszłość? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.