środa, 8 marca 2017

Woman's Day

Cześć!
Jak ten czas leci! Jeszcze niedawno był styczeń, a tu proszę marzec w pełni. Nie wiem kiedy to ucieka, ale coraz bardziej przybliża mnie to do matury. Jak na razie nie odczuwam stresu, ale pewnie jak zostanie mniej czasu to się zacznie lament, że mogłam jednak przyłożyć się do tego bardziej. Pytaliście się o mój egzamin i już spieszę z informacjami (w żółwim tempie ^^ ). Wszystko poszło bardzo dobrze i niepotrzebnie się martwiłam, gdyż okazało się to banalne. Czuję, że zdałam, lecz wyniki dopiero pod koniec marca, jednak nie ma co sobie już zaprzątać tym głowy. Co do studniówki to jak tylko dostanę zdjęcia to na pewno pokażę jak wyglądałam i opowiem wrażenia. :) 

Zauważyłam, że wiosna już do nas nadchodzi i pierwsze przebiśniegi i inne kwiaty już się pojawiły, więc niedługo pewnie pojawią się zdjęcia. Ten czas jest dla mnie najlepszy jeśli chodzi o fotografię, bo kwiaty jak dla mnie to najlepsze obiekty do robienia zdjęć. :) Moje samopoczucie poszybowało w górę od tego świeżego powietrza i ciepła. A co tam u Was? 


Wszystkiego najlepszego dziewczyny! :*


20 komentarzy:

  1. Ano, szybko ten czas leci :)
    Wprost uwielbiam Twoje kadry! Są takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna do nas idzie, a wczorajszy dzień został sprezentowany nam dziewczyną! Była tak super pogoda. :) Oby się nie pogorszyła. Dzięki i także wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiatuszki ja również dostałam tulipanki oraz czekoladę :)
    ~ Obserwuję ~
    Zachęcam zajrzeć na mojego bloga jestem pewna ,że znajdziesz coś dla siebie :)
    oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci obserwacji oraz komentarza :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥
    Robię konkurs może weźmiesz udział ?

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z Tobą cod o kwiatów na zdjęciach ;) zawsze pięknei wyglądają ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również wszystkiego dobrego! :D

    U mnie niestety w dalszym ciągu nie widać wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  6. I wzajemnie wszytskiego dobrego <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie również wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty nie tylko są dobrymi "modelami" czy przedmiotem do zdjęć, ale potrafią ucieszyć buzie, oko i serducho!
    Co do studniówki - aj, czekam na zdjęcia :3
    Obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobrze Ci idzie to fotografowanie ;)
    gratuluję zdanego egzaminu, jeśli czujesz, że poszło dobrze to na pewno tak jest.
    miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. matura też nie taka straszna jak się wydaje ;)

    http://www.anru.pl/2016/01/scieam-30-cm-wosow-rewolucja-w-szafie-i.html

    OdpowiedzUsuń
  11. przepraszam za ten link, nie tu miał być wklejony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co przepraszać, zdarza się. :D

      Usuń
  12. Piękne kwiaty! Gratuluję zdanych egzaminów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Grunt to pozytywne podejście ;)
    Masz rację czas pędzi jak szalony ! Moje samopoczucie również jest świetne, wiosna dobrze działa na ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie tez czas leci jak szalony i nie wiem jak to sie dzieje ze już połowa marca :o
    Ja mam egzamin w maju ostatni najważniejszy o tez się nim nie stresuje , nie ma co się martwić na zapas.
    Piękne kwiatuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nawet o tym nie wiedziałam :D heheheh

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego i dla ciebie śliczna :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jedstem studniówkowych zdjęć:))

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne tulipany <3

    Pozdrawiam i życzę cudownego wieczoru :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.