poniedziałek, 5 czerwca 2017

Świnoujście

Cześć!
Co to były za męczące miesiące! Całe szczęście już jestem po maturze, która poszła mi chyba dobrze. Egzaminy nigdy nie idą mi najlepiej z racji tego, że jestem roztrzepanym człowiekiem i zawsze źle coś przeczytam i potem robię głupie błędy. ^^ Złożyłam już nawet papiery na studia, ale pochwalę się na jakie jak już mnie przyjmą. :D Miałam nie iść wcale, jednak spróbować zawsze można, jak mi się nie spodoba to rzucę po prostu. :P

Byłam niedawno z przyjaciółkami nad morzem dokładnie to w Świnoujściu. Pogoda na początku nie zapowiadała się najlepiej, jednak potem zrobiło się upalnie. Niby wiało ale każda nieźle się opaliła, dziewczyny to ciemno mahoń, mnie trochę mniej wzięło słońce. Dalej jestem blada. :D Mam nadzieję, że te wakacje jeszcze raz się wybierzemy nad morze i będzie można się kąpać!


Chyba już tutaj wracam na stałe, wszystkie najważniejsze rzeczy już załatwione i od razu mam więcej czasu. Mam nadzieję, że nawet praca mi nie przeszkodzi żeby pisać regularniej. :P
Co tam u Was?

18 komentarzy:

  1. Cudne widoki! Ja uwielbiam morze, jest to magiczne miejsce, które mnie uspokaja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Ja się już dwukrotnie spaliłam w tym roku :D

    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne widoki! Ja nad morzem byłam dwa lata temu i z chęcią wróciłabym tam ponownie! <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia i widoki! Uwielbiam nadmorskie klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh very amazing photos darling

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że juz jesteś po maturach i możesz odetchnąć z ulgą :)
    Ale tam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie byłam w Świnoujściu, ale po obejrzeniu twoich zdjęć mam niesamowitą ochotę się tam wybrać! Ten wiatrak jest przepiękny ;) super fotki, widzę, że lubisz robić zdjęcia podobnie jak ja ;) obserwuję i zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci, że w sumie to dość blisko masz nad morze :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :) Powodzenia w rekrutacji na studia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Studia są fajne ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne zdjęcia! I ta mewa! Boska! Na pewno poszło Ci świetnie, jestem tego pewna, w każdym razie wiem, że do 30 czerwca będziesz jeszcze nerwowa... I życzę przyjęcia na studia, a przede wszystkim życzę Ci tego, żeby studia sprawiały Ci przyjemność i żebyś ich nie rzucała! ;) A tymczasem korzstaj z wakacji!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Także w tym roku pisałam maturę. Pozostaje nam już tylko cierpliwie czekać na wyniki. :) Nie złożyłam jeszcze papierów, ciągle się zastanawiam, a czas nie jest mi sprzymierzeńcem... Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja obecnie jestem w Dźwirzynie (obok Kołobrzegu), ale tu pracuję. Morze widuję jedynie podczas jazdy samochodem oraz wieczorem, ale narzekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam Ci iść na studia :) Życie studenckie to cudowny, niezastąpiony czas. Człowiek podczas egzaminów bardzo siebie docenia. Mnóstwo wspólnych radości w gronie studentów i niezapomniane wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nienawidzę wakacji, bo wszyscy wyjeżdżają nad morze, a ja nie mam na razie okazji :c piękne zdjęcia, bardzo zazdroszczę wypadu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę wyjazdu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.