niedziela, 30 lipca 2017

received

Cześć!
Uwielbiam dostawać pocztówki, ale to już chyba wiecie. Kiedyś często korzystałam ze strony postcrossing.com ale jakoś potem całkiem nie miałam na to czasu i tak teraz się zastanawiam czy może nie wrócić tam znowu. Sama jak jestem na wyjazdach kupuje mnóstwo pocztówek, jednak teraz kiedy praca ogranicza moje podróże, nawet te bliskie, miło jest jak ktoś znajomy lub rodzina pamięta o mnie i wysyła mi kartkę z wakacji. Tym razem jedna z nich jest od siostry a drugą dostałam od Ankyls (wylosowała mnie na Instagramie). ;P Ktoś z Was zbiera pocztówki?

9 komentarzy:

  1. Kiedyś zbierałam, a teraz wszyscy znajomi wysyłają pozdrowienia z wakacji... smsem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham dostawać pocztówki. Najgorzej z wysyłaniem. Nagle się okazuje, że chcę wysłać pocztówki wszystkim xD i zaczyna się problem. ��

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam dostawać pocztówki, ale czy jeszcze ktoś je wysyła???
    Zapraszam do wspólnej obserwacji: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zbieram pocztówek, ale miło mi, kiedy jakąś dostaję. Też kiedyś chciałam skorzystać z postcrossing.com, wydaje się być to ciekawą sprawą :) Dołączam do obserwatorów!

    https://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też zbieram - uwielbiam dostawać jak i sama kupować, zwłaszcza jak jestem w danym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa! Ja mam kilka pocztówek, jednak nie kolekcjonuje ich - czasem zostawiam sobie jakieś lepsze dla ozdoby :)
    PS. Czy mogłabym Cię prosić o KLIK tutaj? Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam pocztówki :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/tiulowa-sukienka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś brałam udział w Postcrossingu. O ile dostawać kartki uwielbiałam, to jakoś na wysyłanie kartek nie pozostawało mi wiele chęci. Wydawało mi się zawsze, że kartki które dostaję są o niebo lepsze, niż te, które mogłabym wysłać z mojej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.