piątek, 14 lipca 2017

roses

Cześć!
W poprzednim poście (oj dawno był) wspominałam, że jestem po maturach i będę miała więcej czasu. Trochę się myliłam, bo teraz praca zabiera mi dużo czasu zwłaszcza, że pracuje na zmiany i czasami nie ma mnie cały dzień. :( U mnie nic nowego i ciekawego się nie zdarzyło. Czasami wychodzę z koleżankami na miasto (jeśli można tak nazwać nasze wyjścia >.< ). Ostatnio też byłam na grillu, który odbył się na działce kolegi. Miało to być spotkanie klasowe ale większość była zajęta, więc siedzieliśmy w mniejszym gronie. Lato w tym roku nie jest najlepsze prawie ciągle pada deszcz a kiedy nie pada to jest strasznie duszno i parno. Choć mi się chyba nie da dogodzić jeśli chodzi o pogodę, zawsze narzekam. :D


Chciałabym znowu zacząć robić często zdjęcia, bo obecnie używam aparatu naprawdę sporadycznie. Muszę to koniecznie zmienić, bo tęsknie bardzo za tymi wszystkimi kwiatkami, których nie zdążyłam uwiecznić. :P Na razie macie róże, które rosną na działkach na przeciwko bloku, w którym mieszkam(w sumie moja siostra mieszka ja tak tylko tymczasowo u niej przebywam). Swoją drogą ludzie mieszkający w mieście mają piękniejsze działki niż niejedne ogrody na wsi. Mówię to z doświadczenia, bo u mnie jedynie trawa rośnie i w sumie nic więcej. :D A teraz opowiadajcie co u Was słychać?

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie ogrodowe kwiaty :)
    U mnie deszczowo od jakiegoś czasu, niestety pogoda płata figle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś do blogowania :)
    Piękne te róże! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie musisz wrócic do częstego fotografowania kwiatów , bo świetnie Ci to wychodzi :)!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, róże to moje ulubione kwiaty :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie musisz to zmienić i wrócić do częstego fotografowania :) Czekam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjecia <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak przyzwyczaisz się do pracy to po jakimś czasie może uda ci się regularnie pisać. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne róże i do tego cudownie kontrastują z drzwiczkami. ♥
    U mnie niestety nudno, praktyki studenckie.
    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, I like roses and beautiful photos, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  10. Też używam aparatu sporadycznie jeśli chodzi o zdjęcia na dworze. Chcę to zmienić, bo jednak praktyka czyni mistrza i chciałabym robić coraz lepsze zdjęcia. Uwielbiam róże <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne róże! Oj tak, praca zabiera mnóstwo czasu i energii. Osobiście siedzę właśnie w pracy, siedzę w niej od rana do wieczora, a gdy wracam do domu (22) to padam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogoda trochę taka Irlandzka jest w Polsce teraz :) Pzepiękne róże :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.