piątek, 21 lipca 2017

Zakupy na Ali

Cześć!
Z całą pewnością znacie już Aliexpress, nie jestem pierwszą, która wspomina o tej stronie na swoim blogu. Poznałam ją dzięki mojej przyjaciółce, która mówiła, że można tam znaleźć ciekawe rzeczy. Muszę Wam przyznać, że przepadłam jak tam weszłam. Wszystko jest tam tak tanie, że potrafię zamówić byle pierdółki byle tylko były, bo są ładne. Wadą jest, że paczki tak długo idą, jednak już się przyzwyczaiłam i nie wyczekuję każdej tak jak na początku. Niektóre rzeczy naprawdę opłaca się tam kupować z tego względu, że w Polsce płaci się za nie dużo więcej, a tam są za grosze. Chodzi mi tu głównie o papeterię, różne kolorowe taśmy, długopisy, zegarki i inne przeróżne akcesoria. 

Jednak jeśli idzie o ciuchy to podchodzę do tego z rezerwą po jednym nie zbyt udanym zakupie i pewnie więcej nie zdecyduje się tam nic z tej kategorii zamówić. :D Robicie zakupy na Ali ? Czy pierwszy raz słyszcie o tej stronie?

15 komentarzy:

  1. Właśnie mam w koszyku kolorowe taśmy na aliexpres :D

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy :) Też dużo zamawiam z Ali :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy :) Miałam kilka podejść do zamawiania z tej stronki. Właziłam na nią, przeglądałam różne kategorie, a i tak ostatecznie rezygnowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne <3 Genialne zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe cudeńka upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urocze rzeczy :D Ja jeszcze nigdy nic stamtąd nie zamawiałam, może w końcu się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazwyczaj na Ali zamawiam obudowy na telefon i jestem bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zakupy na ali! Kupiłam tam długą spódniczkę z tiulem (cudowna!), legginsy na siłownię, kosmetyczkę i parę innych pierdółek, o których mówisz "zamówię, bo chcę mieć" :D. Uwielbiam papeterię, ale nie szukałam jeszcze ich na ali. Chyba zaraz zamienię adres Twojego bloga aliexpress :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nigdy tam nie zamawiałam :) Świetne dodatki wybrałaś :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy tam nie zamawiałam, ale chyba się skuszę :D Aż się boje wchodzić haha
    Obserwuję ;*

    WORLD OF ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko mi się podoba, ale najbardziej te wianki kwiatowe :) Wybrałaś naprawdę fajne rzeczy!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam zamawiałam kilka razy - naszyjniki, ale głównie pyłki i zdobienia do paznokci. Są tam bardzo tanie, a za podobne produkty (ale jednak lepszej jakości) w Polsce zapłaciłabym kilka razy więcej. A ponieważ hybrydy robię tylko dla siebie, zależy mi na tym, aby było tanio :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś zamawiałam ciuchy, ale dwa razy kupiłam i trafiłam na buble i zrezygnowałam, ale za to byłam zachwycona case-ami na telefon szczególnie tymi 3D :)
    Jakie fajne pastelowe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kupować różnorodne gadżety na Ali! Dzięki Tobie chyba skuszę się na te urocze "zakładki" samoprzylepne z kocim motywem :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.