piątek, 4 sierpnia 2017

Dziwnów

Cześć!
Wczoraj udało mi się ponownie odwiedzić nasze morze! Siostra zapytała czy chce jechać, a skoro miałam dzień wolny to czemu nie. Tym razem byłam w Dziwnowie. Trochę rano padało i już mieliśmy wracać i raczej udać się na basen ale jednak słońce wyszło i nawet troszkę się opaliłam. Popływałam w morzu choć woda do najcieplejszych nie należała. ^.^

Połaziliśmy trochę po mieście w poszukiwaniu jakiejś restauracji żeby zjeść obiad i powiem szczerze, że tak jakoś nie ma tam gdzie chodzić, same hotele i kilka stoisk. Często jestem w miastach, gdzie są całe promenady ze straganami. Choć to mała miejscowość i mimo wszystko bardzo mi się podobało. Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku pojadę gdzieś nad morze w jakieś inne, nowe miejsce. :) Byliście w tym roku nad morzem?


13 komentarzy:

  1. Ja w tym roku z Mężem byłam dwa razy nad Oceanem, tylko dwa razy bo pogoda beznadziejna :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę. Póki co, to mogę śmiało zapomnieć o wakacjach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :) bardzo lubię takie klimaty.
    Ja nad oceanem byłam w lutym, a nad morzem w kwietniu, choć teraz też bym chętnie się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku również planuję odwiedzić morze :) Piękne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tam nie byłam, za to co rok obowiązkowo odwiedzam Trójmiasto :)
    Plaża prezentuje się pięknie - co więcej wydaje się być czysta, a bywa, że są z tym kłopoty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy tam nie byłam, ale nazwa przypomina miasteczko z The Sims hahaha :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie byłam nad morzem w tym roku :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Polskie morze - najpiękniejsze! :)) Zazdroszczę! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, bardzo klimatyczne :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie bliżej mi do gór a więc to w tych rejonach bywam częściej ;)
    we wrześniu jadę nad morze ale nie nad polskie :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam tam wiele wiele razy i zawsze z chęcią powracam do tego miejsca. Ale tylko zimą, bo latem morze to dla mnie istny horror! :p
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Całe dwa miesiące jestem nad morzem, ponieważ tu mam pracę sezonową :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.